Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących przebudowy dróg powiatowych oraz budowy chodnika

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących przebudowy dróg powiatowych oraz budowy chodnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań pn. Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1452 S w Przybędzy-Gajówka z drogą krajową DK 69 do pensjonatu Cis w Gminie Radziechowy-Wieprz (droga pow. na odcinku 0+000 - 1+000 i droga gminna na odcinku 1+000 - 2+900), Zadanie 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1450 S Kamesznica-Koniaków o długości 2580 mb w Kamesznicy (od ul. Janoska do budynku nr 784) w Gminie Milówka, Zadanie 3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1419 S Jeleśnia-Koszarawa-Zawoja od km 7+750 do 8+750 (od gimnazjum Jana Pawła II w kierunku Zawoi do ok. 150 m przed mostem żelbetowym) wraz z budową chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1419 S na odcinku od km 7+005 (od mostu pod kościołem) do km 7+750 (Gimnazjum Jana Pawła II w Koszarawie) oraz km 7+750 (Gimnazjum Jana Pawła II) do 8+005 (Gminny Ośrodek Kultury w Koszarawie) w Gminie Koszarawa, Zadanie 4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1437 S Milówka-Nieledwia w Nieledwi o długości 1335 mb (od ul. Witosów do budynku nr 56 obok przystanku autobusowego PKS) w Gminie Milówka, związanych z kontrolą i nadzorem nad realizacją i rozliczeniem finansowym z wykonawcą zadania przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym nadzór autorski. 2. Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacja zadań jw. regulują przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. Nr 138, poz. 1554) a także szczególne wymagania określone w projekcie umowy. 3. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim obejmują: Zadanie 1. droga 1452 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia drogi. Zadanie 2. droga 1450 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia drogi. Zadanie 3. droga 1419 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) przebudowa zjazdów z drogi powiatowej, f) odwodnienie chodnika oraz jezdni na wskazanym odcinku drogi, g) uzupełnienie poboczy w miejscach, gdzie nie planuje się wykonania chodnika, h) poprawa odwodnienia na odcinku drogi, gdzie nie planuje się wykonania chodnika. Zadanie 4. droga 1437 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia drogi. 4. Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim określają załączone przedmiary robót (Załącznik Nr 5, 6, 7 i 8 do specyfikacji). 5. Celem zamówienia jest powierzenie Inspektorowi Nadzoru skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych, wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, robót i technologii oraz kosztów realizacji robót wraz z rozliczeniem finansowym inwestycji; wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim projektanta, w terminach ustalonych w umowach z wykonawcami robót. Wymagany jest pobyt na budowie minimum dwa razy w tygodniu oraz w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy. 6. Zakres i stopień złożoności robót budowlanych związanych z wykonaniem zadań charakteryzuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane (wraz z załącznikami), znajdująca się na stronie internetowej www.starostwo.zywiec.pl lub do wglądu w Wydziale Rozwoju i Strategii Starostwa Powiatowego w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, II piętro, pok. 24. 7. Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości określonej dla każdej z części w następujących kwotach: Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1452 S w Przybędzy-Gajówka z drogą krajową DK 69 do pensjonatu Cis w Gminie Radziechowy-Wieprz (droga pow. na odcinku 0+000 - 1+000 i droga gminna na odcinku 1+000 - 2+900), w wysokości 800,00 PLN; Zadanie 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1450 S Kamesznica-Koniaków o długości 2580 mb w Kamesznicy (od ul. Janoska do budynku nr 784) w Gminie Milówka, w wysokości 600,00 PLN; Zadanie 3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1419 S Jeleśnia-Koszarawa-Zawoja od km 7+750 do 8+750 (od gimnazjum Jana Pawła II w kierunku Zawoi do ok. 150 m przed mostem żelbetowym) wraz z budową chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1419 S na odcinku od km 7+005 (od mostu pod kościołem) do km 7+750 (Gimnazjum Jana Pawła II w Koszarawie) oraz km 7+750 (Gimnazjum Jana Pawła II) do 8+005 (Gminny Ośrodek Kultury w Koszarawie) w Gminie Koszarawa, w wysokości 500,00 PLN; Zadanie 4. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1437 S Milówka-Nieledwia w Nieledwi o długości 1335 mb (od ul. Witosów do budynku nr 56 obok przystanku autobusowego PKS) w Gminie Milówka, w wysokości 300,00 PLN; W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy zsumować odpowiednie kwoty. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: a) dysponują minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. pełnili obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie drogi lub budowie chodnika - o wartości robót budowlanych, nie mniejszej niż 500 000,00 zł; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie drogi lub budowie chodnika - o wartości robót budowlanych, nie mniejszej niż 500 000,00 zł, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji); 2) dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 1) zostały wykonane należycie; 3) dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, w tym aktualny dokument potwierdzający przynależność osób wskazanych w części IV ust. 1 pkt 1a do właściwej Izby samorządu zawodowego; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą - oświadczenie o udzielonym okresie rękojmi i/lub gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także - jeżeli wynika to ze złożonego oświadczenia - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach