Urząd Gminy Nowe ogłasza przetarg
- Adres: 86-170 Nowe, Plac Świętego Rocha 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3337210 , fax. 052 3328466
- Data zamieszczenia: 2012-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe
Plac Świętego Rocha 5 5
86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3337210, fax. 052 3328466
REGON: 00052747000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy wykonaniu zamówienia BUDOWA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ W NOWEM wraz z dostawą wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy wykonaniu zamówienia BUDOWA HALI WIDOWISKOWO - SPORTOWEJ W NOWEM wraz z dostawą wyposażenia 2. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. 3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wyrażenie i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają: 1) Zamawiający - Gmina Nowe, 2) Wykonawca- podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia, 3) SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 4) ustawa lub Pzp - ustawa z 29-01-2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 113, poz.759 z póź. zmianami) 5) Konsorcjum - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 1) Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę. 2) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 3) Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 4) Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbioru. 5) Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy. 7) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót. 8) Uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 9) Dokonywanie odbiorów częściowych robót, w tym rozliczanie wbudowanych materiałów. 10) Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 11) Organizowanie narad koordynacyjnych, dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonym harmonogramem rzeczowo - finansowym. 12) Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 13) Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 14) Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 15) Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego. 16) Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 17) Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. 6. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego Nadzór inwestorski pełniony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (a w szczególności art. 25, wraz z kontrolowaniem rozliczenia budowy oraz art. 26, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, tekst jednolity z dnia 12 listopada 2010 r. (Dz.U. Nr 243, poz. 1623), z późniejszymi zmianami), oraz ustaleniami stron. 4. Termin wykonania zamówienia 1. Pożądany termin wykonania zamówienia to 30-11-2013 r. (dwa miesiące po terminie zakończenia robót budowlanych). 2. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy w przypadku przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl w zakładce przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Brzozie
Dodano: 2016-06-02 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-05-18 - Zarządzanie i nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa ul. Łódzkiej w Toruniu
Dodano: 2016-04-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest wykonanie odbudowy spichlerza z Wielkiego Zajączkowa i stodoły z Wielkiego Wełcza oraz odbudowy chałupy mieszkalnej dla pracowników rolnych z Mątowskich Pastwisk.
Dodano: 2015-08-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
Dodano: 2015-06-18 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową Punktu Obsługi Podróżnych wraz z zagospodarowaniem terenu stacji w Solcu Kujawskim w ramach projektu: Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City-Solec Kujawski
Dodano: 2015-05-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1710 C od miejscowości Wąbrzeźno km 0+ 000 ÷ do miejscowości Sitno km 4 + 300
Dodano: 2015-02-06 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI pn. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO - WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC - CEPNO
Dodano: 2015-02-03 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania jakim jest odbudowa zagrody z Kaniczek
Dodano: 2015-01-16 - Wybór inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu Rekultywacja składowisk odpadów w województwie kujawsko-pomorskim na cele przyrodnicze
Dodano: 2014-10-17