Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu”

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 752 036 , fax. 833 752 327
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 833 752 036, fax. 833 752 327
    REGON: 52917200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umterespol.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacja zadania „Rewitalizacja zdegradowanego obszaru Konowicy w Terespolu” w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, elektroenergetycznej, drogowej, inżynieryjnej hydrotechnicznej. 1.1. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: 1.1.1) Przebudowa budynku na potrzeby centrum kultury i rekreacji (wielobranżowa), 1.1.2) Budowa dróg wewnętrznych, ciągów pieszo jezdnych, chodników, parkingów z mostkiem i oświetleniem terenu, 1.1.3) Budowa obiektów małej architektury, 1.1.4) Budowa Placu zabaw i skateparku, 1.1.5) Budowa punktu widokowego z miejscem spotkań z funkcją amfiteatru wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 1.1.6) Roboty ziemne i utrzymaniowe w istniejących urządzeniach wodnych, 1.1.7) Zagospodarowanie terenu w tym zieleń, 1.1.8) Monitoring terenów parku i Miasta Terespol, 1.1.9) Roboty przygotowawcze w tym wycinka drzew i krzewów, 1.1.10) Ogrodzenie stadionu i innych obiektów, 1.1.11) Wyposażenie budynku w sprzęt i meble, 1.2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru w zakresie realizacji zamówienia: 1.2.1) Monitorowanie i wypełnienie procedur niezbędnych dla prawidłowej obsługi i rozliczenia Projektu dofinansowanego ze środków strukturalnych Unii Europejskiej, 1.2.2) Prowadzenie monitoringu procesu wdrażania i realizacji Projektu oraz sprawdzanie terminowości wykonywanych zadań zgodnie z aktualnym harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu, 1.2.3) Prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu oraz sporządzanie protokołów z tych narad i posiedzeń, 1.2.4) Współpraca przy sporządzaniu i aktualizowaniu Harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz Planu płatności Projektu, 1.2.5) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałymi w trakcie realizacji robót, 1.2.6) Udział w kontrolach zewnętrznych Projektu, 1.2.7) Współpraca w zakresie realizacji Projektu oraz weryfikacja sporządzanych przez Wykonawcę robót raportów w zakresie jego rzeczowej realizacji, 1.2.8) Weryfikację i opisywanie załączników do faktur pod względem merytorycznym i sprawdzanie zgodności ich zakresu rzeczowego z podpisaną umową oraz Harmonogramem realizacji Projektu, 1.2.9) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych wraz z przekazaniem Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych; 1.2.10) Właściwe prowadzenie dokumentacji, zachowanie jej poufności oraz przechowywanie zgodnie z wymogami dotyczącymi Projektów a po zakończeniu Projektu przekazanie ich Zamawiającemu 1.2.11) Współpraca przy opracowywaniu wniosków o przekazanie środków wraz z załącznikami zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, 1.2.12) Udział w weryfikowaniu wydatków w zakresie kwalifikowania kosztów, 1.2.13) Informowanie Zamawiającego na piśmie o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizowanego projektu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zawartych w harmonogramie jego realizacji, 1.2.14) Współpraca przy końcowym rozliczeniu projektu wraz z pomocą przekazania niezbędnych dokumentów Lubelskiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych dot. RPO WL 2007-2013. 1.2.15) Udział przy przekazaniu inwestycji do użytkowania; 1.2.16) Inspektor Nadzoru będzie pełnił w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zmianami); 1.2.17) Inspektor Nadzoru w trakcie pełnienia nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: a) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót, o których mowa w ust. 1 z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót, c) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót, d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e) sprawdzania kompletności i poprawności dokumentacji wykonawczej i powykonawczej. f) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, g) wyegzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, h) sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, i) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego, j) sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, k) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, l) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, ł) uzgodnienie z Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru, m) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym, n) Przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, o) przekazanie terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych i sporządzenie protokołu przekazania placu budowy, u) uczestniczenie w przeglądach i naprawach gwarancyjnych w czasie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia. 1.2.18) Do obowiązku Inspektora Nadzoru należy sprawdzenie opracowanej przez Projektanta dokumentacji projektowo kosztorysowej pod względem wzajemnej spójności i kompletności składających się na tę dokumentację dokumentów. 1.2.19) W ramach nadzoru należy dostosować godziny pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych minimum 1 raz w tygodniu. 1.2.20) Nadzór będzie wykonywał, po uzgodnieniu z Zamawiającym wszystkie inne czynności, niewymienione w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania. 1.2.21) W ramach nadzoru inwestorskiego może wystąpić czasowe zastępstwo w celu uniknięcia zwłoki w realizacji zadania, informacja o zastępstwie musi być przedłożona Zamawiającemu pisemnie i zaakceptowana. 1.3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówień publicznych. 1.3.1) Przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (SIWZ w tym OPZ, ogłoszenie, formularz oferty, wzór umowy, wzory oświadczeń itp.) dla przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych i przekazanie do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części lub przeprowadzenie kilku podstępowań w ramach zadania. 1.3.2) Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym przez zamawiającego, 1.3.3) Udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postępowania przetargowego; 1.3.4) Uczestnictwo w prowadzeniu na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), dotyczącego zapytań do SIWZ; 1.3.5) W przypadku kontroli procesu przetargowego przez organy kontrolne uczestniczenie w wyjaśnieniu zapisów i procedur wynikających szczególnie z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 1.3.6) Właściwe prowadzenie dokumentacji, zachowanie jej poufności oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa a po zakończeniu Postępowania przekazanie jej zamawiającemu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach