Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Terespolu z podziałem na części: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja 2. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków 3. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Czerwonego Krzyża
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 752 036 , fax. 833 752 327
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Czerwonego Krzyża 26
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 833 752 036, fax. 833 752 327
    REGON: 52917200000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Terespolu z podziałem na części: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja 2. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków 3. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Terespolu z podziałem na części: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja 2. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków 3. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa w branży: • sanitarnej • elektrycznej 2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje: Przedmiotem projektu jest sieć kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno-tłocznym Część 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Popiełuszki, Prusa, Cerkiewnej i 3 Maja Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej: • grawitacyjnej z rur PVC 200 mm o długości L=284,00 mb, z wyłączeniem odcinka S1÷S15 (bez studni S15) • grawitacyjnej z rur PEC 200 mm (przewiert sterowany) o długości L=133,00 mb, • tłocznej z rur PE 110 mm o długości L=22,90; • sieciowa przepompownia ścieków dn 1200 mm – 1 kpl.; Część 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Błotków. Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej: • grawitacyjnej z rur PVC 160 mm o długości L=68,40 mb; • łącznej z rur PE 63 mm o długości L=658,40 mb; • przydomowych przepompownia ścieków dn 800 mm – 15,00 kpl Cześć 3 - Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łąkowa Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej: • grawitacyjnej z rur PVC 200 mm o długości L=596,70 mb, odcinek S1÷S29; • tłocznej z rur PE 110 mm o długości L=60,60 mb, odcinek PP1÷SR2 (bez SR2); • sieciowa przepompownia ścieków dn 1200 mm – 1 kpl.; z wyłączeniem robót odtworzeniowych nawierzchni Dokumentacja projektowa inwestycji dostępna jest pod adresem internetowym: www.umterespol.e-biuletyn.pl 3. Do ogólnych obowiązków wykonawcy należy: 1. Koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane; 2. Wspieranie ZAMAWIAJĄCEGO we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 3. Zapewnienie stałej wymiany informacji z ZAMAWIAJĄCYM oraz koordynacja swojej działalności z wymogami ZAMAWIAJĄCEGO. Obowiązki na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych: 1. Zapoznanie się z dokumentacją projektowo-kosztorysowa, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą Wykonawcy robót budowlanych, umową z Wykonawcą robót budowlanych; 2. Weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót. Obowiązki na etapie prowadzenia robót budowlanych: 1. Uczestnictwo w protokólarnym przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy; 2. Ścisła współpraca z osobami sprawującymi nadzór autorski; 3. Nadzorowanie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór oraz na potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO i Wykonawcy robót; 4. Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań ZAMAWIAJĄCEGO; 5. W razie pilnej konieczności WYKONAWCA zobowiązany jest stawić się na plac budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 6. Podczas każdorazowego pobytu na budowie WYKONAWCA ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i wykonania stosownego wpisu potwierdzającego pobyt na budowie; 7. Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstania opóźnień w realizacji; 8. Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku; 9. Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez ZAMAWIAJĄCEGO z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o tym fakcie; 10. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy; 11. Kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w przypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków; 12. W porozumieniu z ZAMAWIAJĄCYM każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 13. Reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 14. Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 15. Zatwierdzenia wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do zastosowania; 16. Kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową a w przypadku zastosowania przez Wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim; 17. Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji i własności urządzeń za które zgodnie z umową odpowiedzialny jest Wykonawca robót; 18. Informowanie ZAMAWIAJĄCEGO z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; 19. Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo finansowym; 20. Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń; 21. Nadzorowania badań wbudowanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 22. Nakazywanie Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości po uprzedniej akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO; 23. Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych ZAMAWIAJĄCEGO z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 5 dni od przedłożenia stosownych dokumentów przez Wykonawcę robót; 24. Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji; 25. Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 26. Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót; 27. Nadzorowanie prowadzonych prób i rozruchów, weryfikacji i zatwierdzania opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych instrukcji eksploatacyjnych w celu ułatwienia przekazania ZAMAWIAJĄCEMU obiektów eksploatacji; 28. Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności w dzienniku budowy; 29. Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót i ZAMAWIAJĄCEGO o wykrytych wadach, określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 30. Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Wykonawcę robót; 31. Przeprowadzenie odbiorów częściowych, zanikających oraz odbioru warunkowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 32. Poświadczenie terminu zakończenia robót; 33. Sprawdzanie i przekazywanie ZAMAWIAJĄCEMU wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 34. Doradzanie ZAMAWIAJĄCEMU w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 35. Powiadomienie ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją ZAMAWIAJACEGO a stanem faktycznym na terenie budowy; 36. Rozlicznie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej Wykonawcy robót; 37. Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umowa przez Wykonawcę robót; 38. Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej a następnie dostarczenie jej do ZAMAWIAJĄCEGO wraz z dokumentacja związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z ZAMAWIAJĄCYM; 39. Współdziałanie z Wykonawcą robót i ZAMAWIAJĄCYM w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 40. Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 41. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do operatu kolaudacyjnego; WYKONAWCA może wnioskować do zamawiającego o: 1. Wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2. Zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 3. Przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnych inspektorów, rzeczoznawców i laboratoria; 4. Zmianę w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót oraz zmianę terminu zakończenia robót w umowie z Wykonawcą robót; 5. Konieczność zlecania wykonania robót dodatkowych i zamówień dodatkowych; W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego WYKONAWCA jest upoważniony i zobowiązany do: 1. Bezzwłocznego pisemnego powiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o wystąpieniu konieczności zamówień dodatkowych; 2. Przygotowania dla zamawiającego protokołu sporządzanego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót, nadzoru autorskiego zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis robót niezbędnych do zamówień dodatkowych; 3. Przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU sprawdzonej kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie zamówień dodatkowych; 4. Wydanie polecenia wykonania zamówień dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO Zamówienie dodatkowe udzielane będzie przez ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z ustawą – Prawo Zamówień Publicznych. Na etapie zakończenia robót budowlanych WYKONAWCA jest zobowiązany do: 1. Uczestnictwa w odbiorze robót i sporządzanie protokołu odbioru końcowego lub warunkowego; 2. Przygotowania rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji umowy na roboty budowlane; 3. Dokonywania inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad przez cały okres trwania gwarancji; 4. Odbiór wykonywanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu przez cały okres trwania gwarancji; 5. Wspieranie ZAMAWIAJĄCEGO w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. Do obowiązków WYKONAWCY należy przygotowanie ZAMAWIAJĄCEMU następujących dokumentów: 1. Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO okresowych sprawozdań z realizacji robót budowlanych; 2. Po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU kompletną dokumentacje powykonawczą tzw. Operat kolaudacyjny zawierający między innymi takie dokumenty jak: - sprawozdanie techniczne końcowe, - protokoły z narad dot. Budowy, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - dziennik budowy, - mapę powykonawczą, - zalecenia i polecenia WYKONAWCY wydane Wykonawcy robót budowlanych, - wykaz zmian w dokumentacji projektowej, - odbiory robót zamierzonych i dodatkowych, - aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp., - wynik badań zagęszczenia gruntu - inne dokumenty dotyczące budowy - rozlicznie finansowe robót budowlano-montażowych, 3. Rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i kontrolnych przeprowadzonych przez jednostki konsultujące inwestycje oraz w rozliczeniu finansowym inwestycji z jednostką udzielającą pomoc finansową ZAMAWIAJĄCEMU bez oddzielnego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach