Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego drogowych robót budowlanych, polegających na przebudowie drogi gminnej ul. Króle w Zakopanem w km 0+200,00 do km 0+475,20 (ETAP II) w granicach istniejącego pasa drogowego.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego drogowych robót budowlanych, polegających na przebudowie drogi gminnej ul. Króle w Zakopanem w km 0+200,00 do km 0+475,20 (ETAP II) w granicach istniejącego pasa drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego drogowych robót budowlanych, polegających na przebudowie drogi gminnej nr 420189K ul. Króle w Zakopanem w km 0+200,00 do km 0+475,20 (ETAP II) w granicach istniejącego pasa drogowego, w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/04 o nazwie „Przebudowa drogi ul. Króle”w Zakopanem. 3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, 2) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji projektowej i powykonawczej dostarczonej przez Wykonawcę, 3) sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, a także nie dopuszczanie do zastosowania urządzeń i wyposażenia niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 5) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i gotowych elementów, 6) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę, 7) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą, 8) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, 9) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 10) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 11) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 12) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 13) udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 14) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 15) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 16) przedkładanie (na wniosek Zamawiającego w wypadku niedotrzymywania przez Wykonawcę terminów wynikających z harmonogramu robót) pisemnych tygodniowych (co najmniej 1 raz w tygodniu, Zamawiający dopuszcza korespondencje pocztą elektroniczną) raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, 17) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 18) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 19) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 20) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania, terenu budowy i udział w naradach technicznych, 21) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 22) Inspektor, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 23) reprezentowanie interesów Zamawiającego w zakresie objętym umową, 24) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów, kosztorysów i STWiOR dla robót budowlanych zleconego zadania mogących wystąpić, a nie przewidywanych w chwili zawierania niniejszej umowy. 3.2. Inspektor zobowiązany jest w szczególności do: 1) codziennej obecności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo Inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie do 2 godzin od telefonicznego powiadomienia, 2) stosowania na placu budowy odblaskowej kamizelki ochronnej z napisem „Inspektor Nadzoru Inwestorskiego”, 3) sprawdzania stosowania na placu budowy przez pracowników Wykonawcy i Podwykonawców środków ochrony indywidualnej tj. hełmów ochronnych, środków ochrony twarzy, środków ochrony ciała przed upadkiem z wysokości, odzieży ochronnej z nadrukiem firmy. Wnioskowanie o nałożenie na Wykonawcę kar umownych w przypadku niestosowania się do obowiązku stosowania środków ochrony indywidualnej. 4) uczestnictwa w sprawdzeniu jakości wykonanego odcinka próbnego warstw bitumicznych na terenie wykonywania tych robót budowlanych, 5) sprawdzania dla każdej dostawy MMA czasu dowozu i temperatury mieszanki MMA, 6) nadzorowania poboru próbek niezbędnych do dokonania poboru badań kontrolnych warstw bitumicznych w zakresie doboru składników mieszanki mineralnej. UWAGA!!! Z uwagi na przedmiot zamówienia, zamawiający nie stawia zgodnie z art.29 ust.3a ustawy wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz.108 ) 3.3. Dokumentacja techniczna robot objętych nadzorem w celu wyceny oferty jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Zakopane (www.zakopane.pl Zamówienia Publiczne Postepowania poniżej wartości artykułu 11.8 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane polegające na przebudowie drogi ul. Króle w Zakopanem Nr postepowania BZP.271.62.2019 (numeracja przeniesiona z numeracji w siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4.W celu uzyskania punktów w kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej należy do oferty załączyć oświadczenie inspektora który będzie pełnił funkcje Koordynatora usług nadzoru wraz z poświadczonymi przez niego za zgodność z oryginałem dokumentami potwierdzającymi datę uzyskania przez niego uprawnień w specjalności drogowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do siwz. Wykonawca który do oferty nie załączy wymaganego powyżej oświadczenia wraz z uprawnieniami Koordynatora usług nadzoru -w kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej -doświadczenie personelu -otrzyma 0 punktów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach