Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 85166132300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru w zakresie akustyki, oświetlenia scenicznego i mechaniki oraz nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej w ramach realizacji zadania pn. Rozbudowa Zespołu Szkół Muzycznych w Tarnowie o salę koncertową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na 3 części i obejmuje: - część 1 zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty w zakresie akustyki, - część 2 zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. oświetlenia scenicznego i mechaniki, - część 3 zamówienia - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); b) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funk. insp. nadzoru dla zad. pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Przegini Duchownej – etap II” w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod. i kan.
Dodano: 2023-02-06