Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i rozliczeniem projektu związanego z realizacją przedsięwzięcia pn.: „ OZE – instalacja paneli fotowoltaicznych w Sianowie.

Gmina Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 185 281 , fax. 943 185 320
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
    Armii Polskiej 30
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 185 281, fax. 943 185 320
    REGON: 52910833217

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i rozliczeniem projektu związanego z realizacją przedsięwzięcia pn.: „ OZE – instalacja paneli fotowoltaicznych w Sianowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i rozliczeniem projektu dot. realizacji przedsięwzięcia pn.: „OZE – instalacja paneli fotowoltaicznych w Sianowie”. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:  rozbiórkę istniejących obiektów w części działki nr 24 obręb nr 6 m. Sianów obejmujących: pompownia ścieków technologicznych, labiryntowy chlorator ścieków, WKF – otwarty, poletka osadowe, magazyn wapna.  budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 360,0 kW: • montaż 1464 szt. modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy 366,0 kWp, • montaż 6 szt. inwerterów o mocy 60,0 kW każdy, • montaż 6 szt. rozdzielnic dla obwodów prądu stałego, • ustawienie 3 szt. złącz kablowych, • ułożenie linii kablowych, • wykonanie budynku kontenerowego dla fotowoltaiki wraz z instalacją elektryczną, • zabudowa rozdzielnicy zasilającej RZF dla fotowoltaiki, • zabudowanie tablicy pomiarowej, • modernizacja istniejącego układu pomiarowego dla rozliczenia pomiaru energii, • połączenia elektryczne po stronie DC i AC, • montaż urządzeń do transmisji danych, • wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, • modernizacja stacji transformatorowej, • wykonanie oświetlenia terenu.  poprowadzenie linii kablowych od instalacji do budynków docelowych zlokalizowanych w Sianowie (obiekty użyteczności publicznej). Gmina Sianów posiada opracowaną dokumentację projektową na realizację przedsięwzięcia zatwierdzoną decyzją Starosty Koszalińskiego BOŚ/341/2016 z dnia 12 maja 2016 r. ZAKRES OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY OBEJMUJE: 1) koordynację projektu, 2) przygotowanie dokumentów dotyczących wyboru wykonawcy robót budowlanych, 3) monitorowanie postępu prac i wskaźników osiągnięć produktu i rezultatu, wykonywanie wszelkich wymaganych sprawozdań oraz promocja projektu zgodnie z wymaganiami RPO WZ 2014 -2020, 4) opracowywanie raportów, sprawozdań oraz wniosków o płatność, aby zapewnić prawidłowe rozliczenie projektu z Instytucją zarządzającą RPO WZ (rozliczenie finansowe - końcowe projektu należy do Wykonawcy, zapewnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami), 5) prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia w zakresie branży elektrycznej, budowlanej, konstrukcyjnej, 6) zakres prowadzenia kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wynikających z opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wynika z obowiązujących przepisów w tym zakresie, a w szczególności z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań. 7) Do obowiązków Wykonawcy na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych należeć będzie: a) zapoznanie się z dokumentacją projektowo – kosztorysową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, b) udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robot budowlanych, zgodnie z ustawą z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności w opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) przeprowadzenie wizji lokalnej budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, d) protokolarne przekazanie, w imieniu zamawiającego, Wykonawcy robót kompletnej dokumentacji projektowej i innych dokumentów związanych z wykonaniem robót budowlanych, e) uzyskanie od Wykonawcy robót i przedstawienie Zamawiającemu wszelkich dokumentów, zgłoszeń i zawiadomień wymaganych do przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, f) dokładne zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie jej zapisów, g) protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 8. Do obowiązków Wykonawcy na etapie prowadzenia robót budowlanych należeć będzie: a) merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót i konsultacja korekt projektów wdrażanych do realizacji, b) koordynowanie wszystkich specjalności branż w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót wynikających z dokumentacji projektowej, c) pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, d) nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych koniecznych do odbioru, e) wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót i niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, f) organizowanie minimum 1 raz w miesiącu narad dotyczących postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad i ich przekazywanie Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 7 dni od dnia narady, g) nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, h) właściwa dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego w sposób zapewniający, że na wezwanie Zamawiającego lub w sprawach nie cierpiących zwłoki, zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu maksymalnie 6 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową, i) pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robot budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych, j) nadzorowanie i współpraca przy przeprowadzanych próbach i rozruchach oraz weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez Wykonawcę robót powykonawczych instrukcji eksploatacyjnych, w celu ułatwienia przekazania Zamawiającemu obiektów do eksploatacji, k) nadzór nad terminowością realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac, l) współdziałanie z wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania wszelkich dokumentów wymaganych do otrzymania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, ł) bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych - polecenia wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych. 9) Do obowiązków Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych należeć będzie: a) przygotowanie rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji umowy na roboty budowlane celem przyjęcia zadania na stan środków trwałych, b) sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, c) sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancyjnym, d) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek i pisemnego poświadczenia tego faktu przez cały okres trwania gwarancji. 10. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Wykonawca jest zobowiązany do: a) bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, b) przygotowania dla Zamawiającego protokołu konieczności przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót, projektanta, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót wraz z kalkulacją kosztów Wykonawcy robot budowlanych. 11. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji (okres do 60 miesięcy od odbioru końcowego – zgodnie z ofertą Wykonawcy robót) do uczestnictwa w min. pięciu przeglądach gwarancyjnych – bez dodatkowego i oddzielnego wynagrodzenia. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 12. Wykonawca dokonuje rozliczenia efektów rzeczowych zrealizowanej inwestycji w zakresie wymaganym przez Instytucję Pośredniczącą RPO WZ. 13. Wykonawca po zakończeniu realizacji inwestycji przekaże ją Zamawiającemu wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami niezbędnymi do prowadzenia normalnej eksploatacji (wynikającymi z przepisów prawa budowlanego, dozoru technicznego, przepisów bhp i p.poż. itp.) oraz ze sporządzonym wykazem wytworzonych środków trwałych do wprowadzenia na majątek Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium 1 000,00 zł ( jeden tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1.1 jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.1.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 4.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 4.3 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 4.5 W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „Z.271.2.2018”. 4.6 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 4.7 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach