Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego przy realizacji zadania „Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk szkolnych Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26” (znak sprawy: 23/ZP/17).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2017-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego przy realizacji zadania „Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk szkolnych Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26” (znak sprawy: 23/ZP/17).
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie z ramienia Zamawiającego funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wielobranżowego nad robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, podczas realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk szkolnych Liceum ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26”, w zakresie: 1)Ocieplenia ścian zewnętrznych budynku szkoły wraz z robotami towarzyszącymi. 2)Przygotowania i ocieplania ścian zewnętrznych fundamentów i piwnic budynku. 3)Wykonania elewacji budynku szkoły, sali gimnastycznej wraz z kolorystyką. 4)Ocieplenia stropodachu budynku szkoły wraz z remontem dachu. 5)Wymiany obróbek blacharskich, remont kominów wentylacyjnych. 6)Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. 7)Zagospodarowania terenu, w tym m.in. remontu terenu utwardzonego o charakterze odtworzeniowym. 8)Wymiany bramy wjazdowej od ul. Miłej. 9)Wykonania drobnych form architektonicznych: ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne. 10)Wykonania opaski wokół budynku. 11)Wymiany instalacji centralnego ogrzewania. 12)Wymiany instalacji wodociągowej. 13)Modernizacji węzła cieplnego. 14Wykonania drenażu opaskowego. 15)Wymiany elementów oświetlenia i monitoringu na elewacji oraz oprzyrządowania istniejącego monitoringu. 16)Wymiany instalacji odgromowej wraz z uziomami. 2. W ramach obowiązków Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)Reprezentowania Zamawiającego na placu budowy. 2)Kontroli zgodności realizacji wykonywanych prac budowlanych z projektem budowlanym, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3)Kontrolowania i egzekwowania od wykonawcy robót: prowadzenia robót zgodnie z zasadami BHP, przepisami o ochronie środowiska, utrzymania porządku na budowie oraz ochrony mienia. 4)Weryfikowania i opiniowania wniosków wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu realizacji robót budowlanych i technologii oraz przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji powyższych zmian, po uzgodnieniu ich z nadzorem autorskim. 5)Rozliczenia (poświadczenie) nadzorów autorskich. 6)Sprawdzanie i potwierdzanie obmiarów i wartości wykonanych robót, w tym odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia do odbioru. Uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego łącznie ze spisywaniem protokołów, wraz ze sporządzeniem dokumentacji zdjęciowej 7)Kontrolowania rozliczeń budowy w zakresie finansowym i rzeczowym, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym, przekazywanie Zamawiającemu sprawdzonych faktur w terminie 3 dni od daty otrzymania dokumentów, 8)Sporządzenia protokołów konieczności (z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych. Weryfikacja przedmiarów i kosztorysów składanych przez Wykonawcę w/w robót. Podstawą do wykonywania robót zamiennych i dodatkowych będzie pisemna zgoda Zamawiającego 9)Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych z udziałem wykonawcy robót budowlanych, projektanta, Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z dokonanych ustaleń i kontrolowanie ich realizacji. 10)Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów, kontrolowanie wyników badań laboratoryjnych, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 11)Potwierdzania zasadności zgłoszenia wykonawcy robót budowlanych gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego wpisem, do dziennika budowy. 12) Uczestniczenia w odbiorach przeprowadzanych przez odpowiednie służby. 13)Sprawdzenia dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz potwierdzenie podpisem. 14)Uczestniczenia na żądanie Zamawiającego w przeglądach technicznych oraz przeglądach gwarancyjnych. 15)Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone Zamawiającemu, spowodowane brakiem należytej staranności w realizacji powierzonych czynności, szczególnie w zakresie ochrony danych osobowych, z którymi zapozna się w trakcie realizowania przedmiotu niniejszej umowy. 3.Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa termomodernizacji budynku XLV L.O. im. Romualda Traugutta w Warszawie przy ul. Miłej 26, opracowana przez MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga Al. Tysiąclecia 151/62, 03-740 Warszawa. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: 1)Projekt budowlano-wykonawczy – branża architektoniczno-konstrukcyjna. 2)Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna - projekt sieci zewnętrznych. 3)Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna - projekt wymiany instalacji wodociągowej. 4)Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna - projekt wymiany instalacji centralnego ogrzewania. 5)Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna – węzeł cieplny. 6)Projekt budowlano-wykonawczy –branża elektryczna – projekt węzła cieplnego. 7)Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna. 8)Projekt budowlano-wykonawczy – branża budowlana – STWiORB. 9)Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna - projekt wymiany instalacji wodociągowej – STWiORB. 10)Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna -projekt sieci zewnętrznych – STWiORB. 11)Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna – STWiORB.12)Tabele równoważności. W/w dokumentacja zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro pn. Wykonanie robót związanych z termomodernizacją budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk szkolnych Liceum Ogólnokształcącego nr XLV przy ul. Miłej 26” (znak sprawy 74/ZP/16), pod linkiem: http://www.wola.waw.pl/page/2592,zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html?status_id=2&offset=10&id=1308. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 4. Charakterystyka obiektu: Zespół budynków wybudowany w latach 60 XX wieku, składający się z kilku skrzydeł o różnej funkcji i liczbie kondygnacji od 1 do 3, częściowo podpiwniczony. Budynki wykonano w technologii prefabrykowanej wielkoblokowej ze stropami z płyt kanałowych. Ławy fundamentowe żelbetowe, ściany piwnic z cegły ceramicznej. Budynek jest wyposażony w instalacje wody ciepłej i zimnej, kanalizację, instalację elektryczną oraz elektryczną. Dach budynku pokryty papą. Powierzchnia użytkowa 3.270,8 m2. Kubatura 15.428,0 m 3. 5.Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 65.607,18 zł. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz sposób świadczenia usług zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach