Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja budynku ZS Nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21”

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2017-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja budynku ZS Nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie z ramienia Zamawiającego funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wielobranżowego nad robotami budowlanymi w branżach w specjalnościach: - konstrukcyjno budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, podczas realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku ZS Nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21” w zakresie: a. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenie ścian fundamentowych budynku wraz z robotami towarzyszącymi. b. Remont ścian zewnętrznych budynku wraz z wymianą luksferów w części tylnej budynku, remontem schodów oraz nisz okiennych. c. Docieplenie stropodachów budynków szkoły wraz z remontem dachów. d. Wymiana obróbek blacharskich, remont kominów. e. Wykonanie opaski wokół budynku. f. Remont niektórych pomieszczeń. g. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. h. Wymiana poziomów instalacji c.w., z.w. oraz cyrkulacji. i. Modernizacja węzła cieplnego (technologia, automatyka, elektryka i budowlanka). j. Wymiana instalacji elektrycznej, teletechnicznej i CCTV. k. Modernizacja rozdzielni elektrycznych. l. Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych. m. Wymianę instalacji odgromowej wraz z uziomami. n. Remont ogrodzenia. 2. Charakterystyka obiektu: Obiekt zlokalizowany jest na działce nr ew. 2 z obrębu 6-04-08. Powierzchnia działki wraz z zabudową wynosi ok. 18 330 m2. Powierzchnia użytkowa budynku szkoły ok. 7 300 m2. Powierzchnia zabudowy 1 807 m2. Kubatura ok. 25 655 m3. Zespół budynków powstał w latach 50- tych, wzniesiony w systemie tradycyjnym. Składa się z dwóch budynków, połączonych na poziomie I piętra łącznikiem. Część od strony ul. Kasprzaka zaprojektowana jest w kształcie litery C, posiada 3 kondygnacje nadziemne oraz wejście główne. Drugi budynek jest w kształcie prostokąta z dwoma kondygnacjami nadziemnymi. Całość zespołu szkół jest podpiwniczona. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej o gr. ok. 62cm. Stropy D.M.S. – gęsto żebrowe, prefabrykowane. Ciepło dostarczane z sieci cieplnej miejskiej do indywidualnego węzła cieplnego. Budynek wyposażony jest w instalacje: hydrantową, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną, gazową, wentylacji mechanicznej, elektryczną, teletechniczną i odgromową. W budynku została wymieniona instalacja hydrantowa, piony wody oraz częściowo instalacja elektryczna. 3. W ramach obowiązków Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Reprezentowania ZAMAWIAJĄCEGO na placu budowy. b) Kontroli zgodności realizacji wykonywanych prac budowlanych z projektem budowlanym, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. c) Kontrolowania i egzekwowania od wykonawcy robót: prowadzenia robót zgodnie z zasadami BHP, przepisami o ochronie środowiska, utrzymania porządku na budowie oraz ochrony mienia. - Weryfikowania i opiniowania wniosków wykonawcy robót budowlanych w sprawie zmiany sposobu realizacji robót budowlanych i technologii oraz przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU do akceptacji powyższych zmian, po uzgodnieniu ich z nadzorem autorskim. - Rozliczenia (poświadczenie) nadzorów autorskich. - Sprawdzanie i potwierdzanie zakresu i wartości wykonanych robót, w tym odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia do odbioru. Uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego łącznie ze spisywaniem protokołów, wraz ze sporządzeniem dokumentacji zdjęciowej - Kontrolowania rozliczeń budowy w zakresie finansowym i rzeczowym, sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym, przekazywanie ZAMAWIAJĄCEMU sprawdzonych faktur w terminie 3 dni od daty otrzymania dokumentów, - Sporządzenia protokołów konieczności (z udziałem ZAMAWIAJĄCEGO i Wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych. Weryfikacja przedmiarów i kosztorysów składanych przez Wykonawcę w/w robót. Podstawą do wykonywania robót zamiennych i dodatkowych będzie pisemna zgoda ZAMAWIAJĄCEGO - Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych z udziałem wykonawcy robót budowlanych, projektanta, ZAMAWIAJĄCEGO oraz sporządzanie protokołów z dokonanych ustaleń i kontrolowanie ich realizacji. - Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów, kontrolowanie wyników badań laboratoryjnych, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. - Potwierdzania zasadności zgłoszenia wykonawcy robót budowlanych gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego wpisem, do dziennika budowy. - Uczestniczenia w odbiorach przeprowadzanych przez odpowiednie służby. - Sprawdzenia dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz potwierdzenie podpisem. - Uczestniczenia na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO w przeglądach technicznych oraz przeglądach gwarancyjnych. - WYKONAWCA odpowiada za szkody wyrządzone ZAMAWIAJĄCEMU, spowodowane brakiem należytej staranności w realizacji powierzonych czynności, szczególnie w zakresie ochrony danych osobowych, z którymi zapozna się w trakcie realizowania przedmiotu niniejszej umowy. - Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa modernizacji ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie, opracowana przez Studio Budowlane „Unity”s.c. ul. Kędzierskiego 2/66, 01-493 Warszawa. - W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt budowlano-wykonawczy zawierający dokumentację: - budowlaną docieplenia dachu, remontu elewacji i izolacji pionowej budynku, - sanitarną wymiany instalacji centralnego ogrzewania, - sanitarną modernizacji węzła cieplnego – automatyka i technologia, - sanitarną modernizacji węzła cieplnego – instalacje elektryczne, - sanitarną modernizacji instalacji wody zimnej i ciepłej oraz instalacji kanalizacji, w ramach niniejszego Przedmiotu Umowy pozostaje do wykonania tylko wymiana poziomów c.w., z.w., cyrkulacji oraz przewodów wodociągowych na zewnątrz budynku, - elektryczną, w zakres niniejszego Przedmiotu Umowy nie wchodzi dostarczenie i montaż urządzeń CCTV. b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana, elektryczna i sanitarna. c)Przedmiary robót służące do celów informacyjnych. W/w dokumentacja zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce zamówienia publiczne powyżej 30 000 euro pn. Wykonanie robót związanych z modernizacją budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku ZS nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21” w Warszawie, (znak sprawy: 27/ZP/17), pod linkiem http://www.wola.waw.pl/page/2592,zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html?id=1457 Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 4. Przewidywany okres świadczenia usługi wynosi 17 miesięcy. 5.Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 129.156,37 zł. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz sposób świadczenia usług zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach