Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
- Data zamieszczenia: 2011-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
REGON: 00621278900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623), nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej restauracji Sofia na Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe wraz z zapleczem administracyjnym w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623), nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej restauracji Sofia na Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe wraz z zapleczem administracyjnym w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwanego dalej inwestycją w specjalnościach: -konstrukcyjno - budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Inwestycja nad którą będzie pełniony nadzór inwestorski to przebudowa i modernizacja pomieszczeń o powierzchni 1783 m? zlokalizowanych na parterze i w piwnicach budynku obejmująca następujące roboty budowlane: 1.przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania parteru i piwnicy południowej części budynku UOKiK, 2.wyburzenie ścian i stropów, 3.wymianę części stropów, 4.budowę nowej centralnej klatki ewakuacyjnej, 5.przebudowę klatki schodowej (przy ulicy Sienkiewicza), 6.docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz, 7.sprowadzenie dźwigu osobowego z górnych kondygnacji do poziomu piwnic, 8.wymianę pokrycia dachowego części parterowej budynku oraz znajdujących się tam świetlików dachowych, 9.wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w części budynku objętej przebudową, 10.demontaż instalacji: a)elektrycznej, b)ciepłej i zimnej wody, c)c.o., d)kanalizacji, e)istniejących kanałów wentylacji mechanicznej 11.wykonanie indywidualnej instalacji: wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacji dla potrzeb pomieszczeń piwnicy i parteru, 12.wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla potrzeb pomieszczeń objętych przebudową z zasilaniem z istniejącego węzła cieplnego, 13.wykonanie wentylacji mechanicznej z pompą ciepła - rekuperacją dla pomieszczeń ogólnych oraz z funkcją chłodzenia dla pomieszczeń sali konferencyjnej, biblioteki, archiwum, biura i czytelni, 14.wykonanie instalacji elektrycznych związanych z zasilaniem obiektu, instalacją wentylacji oraz instalacjami teletechnicznymi. Termin realizacji zamówienia: a)rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy; b)zakończenie: - etap I - po końcowym odbiorze zadania t.j. podpisania końcowego protokołu odbioru z Wykonawcą robót; - etap II - po całkowitym rozliczeniu zadania z Wykonawcą robót oraz uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i wykonywaniu kontroli po 30 dniach od dnia podpisania odbioru końcowego robót budowlanych. Zamawiający przewiduje okres realizacji inwestycji w ciągu 12 miesięcy z zastrzeżeniem że okres ten może ulec zmianie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży sanitarnej w latach 2016 ÷ 2017 r. przy rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 306 ul. Tkaczy 27 w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych oraz budowie żłobka przy ul. Obrońców Tobruku realizowanych przez Wydział Inwestycji Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC NA TERENIE MIASTA MARKI
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie roli Inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)
Dodano: 2016-07-25 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania Przystosowanie wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły na lotnisku Łask.
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży kolejowej, telekomunikacyjnej i elektrycznej nad robotami realizowanymi w ramach inwestycji drogowej pn. Budowa trasy północno - zachodniej miasta Płocka na odcinku od węzła Boryszewo w ulicy Otolińskiej do węzła Bielska.
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 relacji Warszawa - Pruszków - Żyrardów - Kamion na odcinku: od ulicy Partyzantów do ulicy Bohaterów Warszawy wraz z przebudową magistrali wodociągowej Dn 600 mm L=1227,0 m w Al. Jerozolimskich w pasie drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od ul. Topiel do ul. Przeciętnej na terenie miasta Pruszków, powiatu pruszkowskiego, województwa mazowieckiego - nr postępowania 100/16.
Dodano: 2016-07-04 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na lotnisku wojskowym w Łasku, w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz teletechnicznej oraz na lotnisku wojskowym w Inowrocławiu w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz teletechnicznej w ramach inwestycji budowlanej pod nazwą Budowa infrastruktury niezbędnej do instalacji radiolokacyjnych systemów lądowania GCA-2000.
Dodano: 2016-06-24