Gmina Góra ogłasza przetarg
- Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
ul. Mickiewicza 1
56-200 Góra, woj. dolnośląskie
tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
REGON: 41105066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania ,, Wykonanie remontu chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 324 w m. Jastrzębia,, - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: ,, Wykonanie remontu chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 324 w m. Jastrzębia,, Przedmiot zamówienia obejmuje nadzorowanie następującego zakresu robót: - roboty pomiarowe- ok. 1,455 km, - roboty rozbiórkowe – frezowanie – ok. 1464,62 m2, - roboty rozbiórkowe: podbudowy, nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych, przepustów betonowych, przepustów PVC, demontaż barier ochronnych, odtworzenie przepustów - ścinanie, karczowanie ok. 5 sztuk, - oczyszczenie rowów- ok. 1197,00 m2, - umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi prefabrykowanymi – ok. 923,8 m2, - podbudowy – ok. 2295,05 m2, - warstwa odsączająca – ok. 1977,70 m2, - nawierzchnie ( warstwa ścieralna)- ok. 3603,95 m2, - obrzeża i krawężniki – ok. 3050,52 m, - obsianie trawą – ok. 2148,00 m2, - nasadzenia zastępcze – ok. 5 sztuk, - budowa ścian oporowych z prefabrykowanych żelbetowych elementów- ok. 70 m, - oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe – ok. 321,40 m2, - oznakowanie pionowe, - poręcze ochronne sztywne – ok. 285,00 m. Dokładny opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z uwzględnieniem pytań i odpowiedzi opublikowanych przez Zamawiającego w postępowaniu na wybór wykonawcy robót budowlanych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z uwzględnieniem pytań i odpowiedzi opublikowanych przez Zamawiającego na etapie wyboru wykonawcy robót budowlanych, które opublikowano na stronie Zamawiającego www.bip.gora.com.pl. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. 2018 poz. 1202 z późn. zm. ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do wykonawców robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załączniki nr 1, - wypełniony ,,Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 2 - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy rewitalizacji obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-09-21 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Remont drogi powiatowej nr 3462D Uniemyśl - Okrzeszyn w km 13+790 - 14+320
Dodano: 2023-09-18 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. „Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach”
Dodano: 2023-07-26 - „Nadzór inwestorski dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2755D w Miłkowie w km 0+000 do 2+465”
Dodano: 2023-05-16 - Nadzór inwestorski dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2755D w Miłkowie w km 0+000 do 2+465
Dodano: 2023-05-09