Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 840 600, , fax. 261 840 666
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 840 600, , fax. 261 840 666
    REGON: 12125985000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w ramach zadania „Budowa kompleksowego systemu ochrony lotniska” na lotnisku w Dęblinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) należało będzie wnieść w terminie wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej: 1) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 2 pkt. 13 ustawy – posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej; 2) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 54 ust. 3 ustawy – poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW albo SKW oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW albo SKW; 3) W przypadku osób fizycznych - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na etapie składania wniosków: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione wniosek o dopuszczenie do udziału; 2) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru– Załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 4) aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Na etapie składania ofert: 1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofert; 2) informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 3) Wadium, zgodnie z pkt. 10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach