Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej w ramach zadania pn. Budowa kompostowni i stacji przeładunkowej odpadów w Nowej Rudzie oraz rozbudowa systemu selektywnej zbiórki na terenie Miasta Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda

Noworudzkie Usługi Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Żeromskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8722388, 0606 401951 , fax. 074 8722388
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Noworudzkie Usługi Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Żeromskiego 2 2
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8722388, 0606 401951, fax. 074 8722388
    REGON: 89111693600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nuk.strefa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej w ramach zadania pn. Budowa kompostowni i stacji przeładunkowej odpadów w Nowej Rudzie oraz rozbudowa systemu selektywnej zbiórki na terenie Miasta Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623) w ramach zadania pn. Budowa kompostowni i stacji przeładunkowej odpadów w Nowej Rudzie oraz rozbudowa systemu selektywnej zbiórki na terenie Miasta Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda Przewidywana wartość robót budowlanych wynosi 4.860.392,25 zł netto. Zakres prac będzie obejmował: a)Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania - Wykonanie boksów na odpady pod wiatą istniejącą w ramach zadania pn. Budowa kompostowni i stacji przeładunkowej odpadów w Nowej Rudzie oraz rozbudowa systemu selektywnej zbiórki na terenie Miasta Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda b)Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania - Zakup wraz z montażem wagi samochodowej w ramach zadania pn. Budowa kompostowni i stacji przeładunkowej odpadów w Nowej Rudzie oraz rozbudowa systemu selektywnej zbiórki na terenie Miasta Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda c)Nadzór Inwestorski dla pozostałych robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa kompostowni i stacji przeładunkowej odpadów w Nowej Rudzie oraz rozbudowa systemu selektywnej zbiórki na terenie Miasta Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: 1.sprawdza w terminie 7 od dnia otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 2.organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; 3.dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 4.analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; 5.dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; 6.weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; 7.wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 8.koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; 9.wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 10.podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; 11.zatwierdza i odbiory roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazanie ich do użytkowania; 12.powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie 13.dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; 14.wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; 15.uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 16.uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 17.bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; 18.opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 19.opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 20.potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż; 21.zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 22.kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano-wykonawczym, Stwor i warunkami umowy; 23.zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania oceny geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań zlecenie Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 24.wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomienie o tym Zamawiającego; 25.organizuje i prowadzi raz na tydzień narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie 26.organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; 27.sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; 28.przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie (uzupełniających, dodatkowych), weryfikowanie kosztów ofertowych Wykonawcy na powyższy zakres; 29.sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; 30.kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentach stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; 31.opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; 32.nadzoruje skompletowania Operatu Kolaudacyjnego Projekt ubiegający się współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nuk.strefa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach