Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w związku z realizacją inwestycji drogowych na terenie miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w związku z realizacją inwestycji drogowych na terenie miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją następujących inwestycji drogowych na terenie miasta Milanówka: - Budowie ul. Przyszłości polegającej na budowie odwodnienia oraz remoncie nawierzchni, - Budowie ul. Żytniej polegającej na budowie odwodnienia oraz remoncie nawierzchni, - Przebudowie ul. Pięknej polegającej na budowie odwodnienia wraz z remontem nawierzchni, - Budowie ul. Bartosza polegającej na wykonaniu nawierzchni wraz z rozwiązaniem odprowadzania wód opadowych, - Budowie ul. Leśny Ślad (na północ od ul. Gospodarskiej) polegającej na wykonaniu nawierzchni wraz z rozwiązaniem odprowadzania wód opadowych. 2) Dokumentacja techniczna dla w/w inwestycji drogowych dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP Milanówek) w zakładce zamówienia publiczne, Zamówienia powyżej 30 tys. euro przetarg pn. Budowa wraz z uzbrojeniem ulic Przyszłości, Żytniej, Bartosza i Leśny Ślad oraz przebudowa ulicy Pięknej sygn. ZP.271.1.TOM.2018 link: https://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur/10289-zp-271-1-1-tom-2018-budowa-wraz-z-uzbrojeniem-ulic-przyszlosci-zytniej-bartosza-i-lesny-slad-oraz-przebudowa-ulicy-pieknej. 3) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, obok tych które zostały wymienione w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) w ramach realizacji przedmiotu umowy, należy w szczególności: a) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, b) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy poszczególnych inwestycji drogowych, c) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych w ramach dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt 2, Prawa budowlanego oraz umów na realizację inwestycji drogowych w szczególności poprzez zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, d) zarządzanie robotami koniecznymi do wykonania w ramach realizacji inwestycji drogowych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych umowach w sprawie realizacji inwestycji drogowych, e) kontrola nad właściwym i terminowym przebiegiem realizacji inwestycji drogowych; f) przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, g) uczestnictwo w przeprowadzanych próbach, badaniach i sprawdzeniach, jeżeli takie wystąpią; h) uczestnictwo w czynnościach rzeczowego i finansowego rozliczenia robót wynikających z zawartych umów w sprawie realizacji inwestycji drogowych, 4) Szczegółowo obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp (zgodnie z rozdz. II ust. 2-3 SIWZ). 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 8. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego (np.: podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo); 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (co najmniej na czas realizacji zamówienia); 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach