Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy robotach budowlanych na drogach gminnych w Gminie Kosakowo - 2 edycja

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 81198 Kosakowo, ul. Żeromskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Żeromskiego 69
    81198 Kosakowo, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kosakowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy robotach budowlanych na drogach gminnych w Gminie Kosakowo - 2 edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej przy realizacji zadań związanych z przebudową/budową/remontem dróg gminnych w Gminie Kosakowo, dla których inwestorem jest Gmina Kosakowo. Nadzorem będą objęte roboty drogowe na drogach klasy „D” i „L” na terenie Gminy Kosakowo. 2. Wartość szacunkowa planowanego przerobu nadzorowanych robót dla branży drogowej wynosi 2.100.000,00 zł brutto, z podziałem na lata: IX-XII 2018r. - 1.500.000,00 zł brutto, I-II 2019r. - 600.000,00 zł brutto. 3. Bieżącą kontrolę wykonania robót inspektor nadzoru będzie wykonywał co najmniej 1 raz w tygodniu, tak aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum, bądź zawezwania przez kierownika budowy/robót). Zamawiający zastrzega sobie prawo zawezwania Inspektora nadzoru na budowę w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych zgodnie ze złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach