Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina”. Ogólne informacje o zakresie inwestycji, dla której nadzór nad realizacją stanowi przedmiot zamówienia: W ramach zadania ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Czernina” przewidziano do realizacji poniższy zakres robót opisany załączoną dokumentacją, tj.: - etap I i II zadania, wykonanie dodatkowej nawierzchni ciągu jezdnego, wycinkę drzew oraz przebudowę rynku w Czerninie - roboty w pasie drogi powiatowej DP 1076. Zakres robót do wykonania oznaczono kolorem czerwonym i fioletowym na rysunku poglądowym, stanowiącym załącznik do SIWZ pn. ,,Zakres robót”. Z zamówienia wyłączono już zrealizowaną część zadania, oznaczoną kolorem żółtym. W załączniku graficznym poszczególne zakresy robót oznaczono literami: A – roboty etapu I (kolor czerwony) i roboty etapu II (kolor fioletowy), B – roboty w pasie drogi powiatowej DP 1076 – kolor czerwony, C - dodatkowa nawierzchnia ciągu jezdnego – kolor czerwony, Charakterystyka robót: 1. A - zrealizowanie w całości etapu I i II inwestycji tj.: - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, - rozbiórkę istniejących nawierzchni ulicy, zjazdów i krawężników, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - zabezpieczenie sieci elektrycznych i teletechnicznych, - wykonanie korytowania pod krawężniki i nawierzchnie, - ustawienie krawężników obrzeży granitowych i ścieków odwodnieniowych, - wykonanie podbudowy nawierzchni, - wykonanie nawierzchni (zjazdy, droga, parking – kostka 15x18x16 cm), B – roboty w pasie drogi powiatowej DP 1076 (zakres robót do wykonania przez Wykonawcę robót w roku 2017, jeżeli warunki atmosferyczne będą umożliwiały ich wykonywanie) C - dodatkowa nawierzchnia ciągu jezdnego (kostka 15x18x16 cm) -wycinka drzew. Zakres robót nie obejmuje następujących pozycji przedmiarowych: - profilacja terenu humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 15 cm - 217 m2 (Lp. 59 d.9 - kosztorys etap I) - przestawienie wiaty przystankowej - 1 szt. (Lp. 23 d.9 - kosztorys etap II) - regulacja wysokościowa spoczników schodów - 4 szt. (Lp. 24 d.9 - kosztorys etap II) Wszędzie, gdzie jest zapis dla krawężnika granitowego 15x22 Wykonawca robót wienien przyjąć 15x20. Należy zastosować krawężniki łukowe na łukach mniejszych niż 10m dostępnych na rynku. Wszędzie gdzie są jest mowa o płytach groszkowanych Wykonawca robót wienien przyjąć płomieniowane o gr. 4 cm. Pozycja 51 przedmiaru - ilość keramzytu na mb rurociągu - 0,2m(wys.) x 0,5m(szer.) = 0,1 m2. Całkowita ilość keramzytu potrzebna na ocieplenie kanału DN500 wynosi 5,76 m3. Keramzyt gruboziarnisty frakcji 8-20mm posiadający aprobatę techniczną IBDiM. Folia - geowłóknina 200 g/m2 wodoprzepuszczalna z włókien polipropylenowych Dokładny opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach