Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoła Podstawowa Gimnazjum i Przedszkole w Czerninie”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn: ,,Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoła Podstawowa Gimnazjum i Przedszkole w Czerninie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Termomodernizacja budynku Zespołu Szkoła Podstawowa Gimnazjum i Przedszkole w Czerninie”. Ogólne informacje o zakresie inwestycji, dla której nadzór nad realizacją stanowi przedmiot zamówienia: Analizowany obiekt budowlany zlokalizowany jest na terenie zamkniętym, w zabudowie wolnostojącej, stanowi obiekt użyteczności publicznej. Kompleks budynków składa się z: - budynku dydaktycznego z 1912 r., - łącznika wybudowanego w 1995 r., - budynku dydaktycznego z 1995 r. Wszystkie budynki stanowią jedną zwartą bryłę o rzucie poziomym w kształcie litery L. Charakterystyka kubaturowa skrzydła wschodniego będącego przedmiotem opracowania, tj. obiektu Gimnazjum nr 2: - powierzchnia zabudowy: 649,3 m2, - kubatura: 8835,0 m3, - powierzchnia całkowita: 1806,15 m2, - powierzchnia użytkowa 1511,88 m2. Budynek posiada trzy podstawowe wejścia zewnętrzne od strony wschodniej (dwa wejścia do budynku z 1912 r. oraz jedno wejście do budynku dydaktycznego z 1995 r. od strony południowej oraz jedno wejście do piwnicy budynku z 1912 r. od strony zachodniej (wejście technologiczne do kotłowni węglowej). Zakres robót do wykonania budynek dydaktyczny z 1912 r. - w ramach modernizacji instalacji wewnętrznej ogrzewczej zamontowanie głowic termostatycznych przy istniejących 47 grzejnikach (w tym 14 nowe panelowe), - w ramach wymiany okien zewnętrznych: zdemontowanie starych okien drewnianych wraz z parapetami wewnętrznymi drewnianymi i zewnętrznymi z blachy powlekanej, - montaż nowych okien drewnianych jednoramowych z drewna sosnowego klejonego trójwarstwowo wraz z nowymi parapetami wewnętrznymi drewnianymi oraz parapetami zewnętrznymi z blachy stalowej powlekanej, Okna montowane w pomieszczeniach salach lekcyjnych oraz w pomieszczeniach administracyjnych wyposażyć w nawiewniki okienne higrosterowane (dotyczy również okien już wymienionych), -w ramach odnowienia elewacji budynku: -zdjęcie elementów z elewacji (tabliczki, uchwyty na flagi, kamery itd.) -skucie schodów zewnętrznych przy elewacji zachodniej (przy zamurowanym wejściu zewnętrznym, a obecnie wstawionym oknie), 1. remont cokołu budynku w zakresie usunięcia farby z muru ceglanego, uzupełnienia uszkodzonych cegieł i fug oraz zabezpieczenia elewacji z cegły z użyciem się przeznaczonych do tego preparatów hydrofobizujących, 2. wymiana drzwiczek stalowych na nowe w ścianie północnej szczytowej, 3. skucie tynku z murku oporowego przy schodach zewnętrznych wejścia do łącznika do podłoża nośnej, 4. skucie zniszczonych tynków zewnętrznych do podłoża nośnego, 5. w miejscach zawilgoconych, zasolonych i zazielenionych – położenie tynku renowacyjnego po uprzednim przygotowaniu podłoża, 6. wykonanie nowych parapetów zewnętrznych odwzorowujących obecnie zamontowane, 7. przygotowanie podłoża pod nowy tynk, 8. położenie nowego tynku, 9. malowanie elewacji farbą silikatową zgodnie z zaprojektowaną kolorystyką, 10. renowację drzwi zewnętrznych drewnianych, 11. wykonanie opaski chodnikowej przy elewacji północnej i zachodniej budynku, Zakres robót do wykonania budynek dydaktyczny z 1995 r. 1. w ramach modernizacji instalacji wewnętrznej ogrzewczej (branża sanitarna objęta odrębnym opracowaniem): zamontowanie głowic termostatycznych przy istniejących 50 grzejnikach (w tym 4 nowe panelowe), 2. w ramach wymiany okien zewnętrznych: - zdemontowanie starych okien drewnianych wraz z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej, - zamontowanie nowych okien drewnianych jednoramowych z drewna sosnowego klejonego trójwarstwowo wraz z nowymi parapetami zewnętrznymi z blachy stalowej powlekanej (montowanych z uwzględnieniem ocieplenia elewacji) 3. w ramach prac związanych ze ścianami zewnętrznymi i odnowieniem elewacji: - zdjęcie elementów z elewacji (tabliczki, uchwyty na flagi, kamery itd.) - demontaż istniejącego systemu odwodnienia dachów, - naprawa pęknięć cokołu elewacji południowej, - skucie odparzonych lub ziszczonych tynków zewnętrznych daszku nad wejściem do łącznika, przygotowanie podłoża pod nowy tynk i położenie nowego tynku, 4. demontaż okna zewnętrznego elewacji południowej i wstawienie drzwi zewnętrznych o profilu ciepłym PCV z nadprożem L-19-N/150 wraz ze schodami zewnętrznymi i chodnikiem zewnętrznym (o szerokości istniejącego chodnika przy tej elewacji – przedłużenie ciągu komunikacyjnego) z kostki betonowej, 5. demontaż rur spustowych odwodnienia dachu budynku, 6. demontaż zwodów pionowych instalacji odgromowej oraz poprowadzenia ich w grubościennych rurkach osłonowych (odzysk zwodów) pod warstwą izolacji termicznej oraz ponowne ich połączenie z instalacją odgromową i wykonanie pomiarów instalacji, 7. wykonania izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku z zastosowaniem styropiany grafitowego o grubości 8 cm wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych, 8. ocieplenie daszku nad wejściem do łącznika od spodu styropianem grafitowym grubości 2 cm, 9. malowanie elewacji zewnętrznej farbami silikatowymi zgodnie z zaprojektowana kolorystyką, 10. montaż nowego systemu odwodnienia dachu budynku z 1955r.ze stali ocynkowanej, 11. wykonanie nowej powłoki malarskiej na elementach drewnianych dachu oraz obróbek blacharskich, 12. renowacja drzwi wejściowych zewnętrznych drewnianych (lub ich wymiana na nowe drewniane), 13. demontaż istniejącej opaski (chodnika) przy elewacji północnej z płytek chodnikowych, 14. wykonanie opaski budynku przy elewacji południowej (kontynuacja), elewacji południowej oraz północnej z kostki betonowej. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej po pracach termomodernizacyjnych wskutek których zmieniła się charakterystyka cieplna budynku. Dokument załączy do dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoli użytkowników infrastruktury w zakresie prawidłowej eksploatacji produktów projektu ze szczególnym uwzględnieniem systemu termostatów usprawniających działanie systemu ogrzewania i umożliwiających zarządzanie energią. Dokument potwierdzający przeprowadzenie niniejszego wraz z listą uczestników załączy do dokumentacji powykonawczej. Dokładny opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Odpowiedzi udzielone na pytania Wykonawców do SIWZ na wykonanie robót budowlanych stanowią jej integralną część. Wykonawca zapewni do sprawowania nadzoru inwestorskiego osobę inspektora nadzoru, spełniającego wymagania opisane w § 37 c ustawy o ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z którą: ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury”. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży budowlanej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ó w nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w pkt XI SIWZ, ppkt. 17.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach