Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa szkoły podstawowej w rejonie ul. Jana Kazimierza” w Warszawie (numer postępowania: 2/ZP/20)

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa szkoły podstawowej w rejonie ul. Jana Kazimierza” w Warszawie (numer postępowania: 2/ZP/20)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania ”Budowa szkoły podstawowej w rejonie ul. Jana Kazimierza w Warszawie” w specjalnościach: a) konstrukcyjno- budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze.zm.). 2. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi, których szczegółowy zakres określa nw. dokumentacja projektowa: a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy zawierający dokumentację w branży: - konstrukcyjnej, rys. tom 1/2 i tom 2/2; - architektonicznej rys. A01-A22, ASP01-ASP04, AZS01-AZS12, D01-D07; - plan zagospodarowania trenu; - wnętrza rys. AW01-AW19; - technologia gastronomii; - akustyka, rys. AK01-AK10; - sanitarnej w zakresie instalacji co i ct rys. ISC01-ISC13, instalacji gazu rys. ISG1-ISG7, instalacji wentylacji rys. ISv1-ISv17, instalacji wod- kan rys. ISK1-ISK23, ISW1-ISW13, węzeł cieplny; - elektrycznej, w zakresie instalacji silnoprądowej, słaboprądowej zabezpieczenia pożarowego; - drogowej w zakresie dróg, chodników i miejsc postojowych; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. d) Przedmiary robót służące do celów informacyjnych. e) Decyzja o pozwolenie na budowę nr 33/N/2019 z dn. 30.04.2019 r. f) Decyzja o pozwoleniu na wycinkę drzew nr 467/2019/PE-ZD-II z dn. 30.04.2019 r Ww. dokumentacja zamieszczona jest na platformie: https://umw.ezamawiajacy.pl, bezpośrednio pod linkiem: https://umw.ezamawiajacy.pl/pn/umw/demand/notice/public/9208/details. Uwaga! Ww. Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: - zagospodarowanie terenu w zakresie: gospodarowania zielenią, małej architektury, piłko chwytów, wyposażenia placu zabaw, siedzisk i donic, nasadzeń zastępczych; - wykonanie boisk; - projekt zieleni, w zakresie: przygotowania terenu pod zagospodarowanie, sadzenie roślin, nawodnienie. Roboty te nie będą objęte nadzorem inwestorskim w ramach udzielanego zamówienia. 3. W ramach inwestycji przewidziano realizację nw. robót: a) roboty przygotowawcze w tym wycinkę drzew (zamówienie nie obejmuje nasadzeń zastępczych), b) roboty ziemne, c) konstrukcję żelbetową budynku, d) roboty budowlane z wykończeniem, e) stolarkę i ślusarkę zewnętrzną, f) urządzenia dźwigowe, g) roboty wykończeniowe, h) wyposażenie, i) technologię gastronomii, j) drogi wewnętrzne w zakresie dróg, chodników i miejsc postojowych, k) technologię węzła cieplnego, l) instalacje sanitarne: wod-kan, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wentylacji i klimatyzacji, instalację gazową, m) instalację elektryczną, n) instalację teletechniczną, o) ogrodzenie zewnętrzne. 4. Osoby wykonujące nadzory w poszczególnych specjalnościach będą zobowiązane do obecności na terenie wykonywanych robót budowlanych przynajmniej cztery razy w miesiącu oraz w miarę zaistniałych potrzeb. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz sposób świadczenia usług zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 237.063,09 zł. (Zamawiający przewiduje, iż usługa nadzoru będzie świadczona przez okres 24 miesięcy). 7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 6 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej w zakresie obejmującym przedmiot umowy, na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), przez cały okres realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części X SIWZ, składa się z: - wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnionego formularza „Doświadczenie personelu kluczowego” – załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów, b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, b) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach