Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg
- Adres: 58521 Jeżów Sudecki, ul. Długa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
- Data zamieszczenia: 2017-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
ul. Długa 63
58521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
REGON: 23082168700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku oświatowego na terenie działki 496 wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 496 i 511/2 oraz zjazdami z drogi gminnej o nr ewid. działki 511/2 na działkę nr ewid. 496, obręb 0005 Jeżów Sudecki, w tym: - - Budowa gminnego przedszkola wraz z wyposażeniem w Jeżowie Sudeckim, - Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej wraz z wyposażeniem w Jeżowie Sudeckim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego nad realizacją zadania pn. jak w pkt. II.1). ZAKRES RZECZOWY NADZORU INWESTORSKIEGO: - sprawowanie nadzoru inwestorskiego, wynikającego z obowiązujących przepisów, określonych treścią ustawy Prawo budowlane, w branżach: a) konstrukcyjno- budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Rolę koordynatora dla wszystkich branż pełni inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej; - udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, - reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, STWiOR, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, - nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrolą jakości materiałów, - sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających- w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,- sprawdzanie obmiaru robót w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót- w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,-sprawdzenie i odbiór skończonych elementów robót, podlegających odbiorowi częściowemu- w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez spisanie protokołu odbioru częściowego oraz wpis do dziennika budowy, - w porozumieniu z Wykonawcą sprawdzenie dokumentacji powykonawczej złożonej przez Wykonawcę, jej kompletności i zgodności z treścią ustawy Prawo budowlane oraz skompletowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.500,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie obowiązków kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Przebudowa dróg gminnych w Dusznikach-Zdroju (zaprojektuj-wybuduj)”
Dodano: 2024-07-11 - Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
Dodano: 2024-06-24 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
Dodano: 2024-05-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji prac i robót budowlanych na terenie miasta Polanica-Zdrój.
Dodano: 2024-04-30 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2024-03-09 - Realizacja kompleksowego nadzoru inwestorskiego na dwóch zadaniach inwestycyjnych w zakresie przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-01-02 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2720D Podgórzyn-Borowice-Sosnówka w km 0+000 do 5+002"
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ciągu drogi powiatowej nr 3462D w obrębie Chełmsko Śląskie i na odcinku Uniemyśl-Okrzeszyn -zamówienie podzielone na części
Dodano: 2023-12-04 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont dachu w obiekcie przy ul. Sztabowej 100 we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy rewitalizacji obszaru Cmentarza Komunalnego przy ul. Wałbrzyskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2023-09-21