Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn: ,,Przebudowa chodników przy ul. Konopnickiej w m. Góra” oraz ,,Budowa chodników z przebudową nawierzchni – ul. Jodłowa w m. Góra. Etap I”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn: ,,Przebudowa chodników przy ul. Konopnickiej w m. Góra” oraz ,,Budowa chodników z przebudową nawierzchni – ul. Jodłowa w m. Góra. Etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn: ,,Przebudowa chodników przy ul. Konopnickiej w m. Góra,, oraz ,,Budowa chodników z przebudową nawierzchni – ul. Jodłowa w m. Góra. Etap I” w branży drogowej. 1) Zakres robót zadania pn. ,,Przebudowa chodników przy ul. Konopnickiej w m. Góra”: Wymiana nawierzchni chodników polega na wykonaniu ciągów pieszych z kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej wraz z wymianą istniejących krawężników oraz budową ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8x 11 cm na podsypce cementowo- piaskowej. W miejscu istniejących zjazdów indywidualnych o nawierzchni asfaltowej zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej. W związku z wymianą nawierzchni chodników oraz zjazdów przewidziano regulację wysokościową studziennej infrastruktury technicznej. Chodniki zaprojektowano z kostki brukowej koloru szarego grubości 6 cm. Pas szerokości 0,50 m od krawężnika należy wykonać z kostki brukowej koloru czerwonego gr. 6 cm. Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm. W zakres wchodzi również budowa ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej 8x11. Zaprojektowano następującą konstrukcję chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru szarego, prostokątna gr. 6 cm, - podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 15 cm, - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm. Zaprojektowano następującą konstrukcję zjazdów: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej koloru szarego, prostokątna gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 15 cm, - grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm. Do wykonania przewidziano następujący zakres robót: - roboty pomiarowe ok. 0,330 km, - chodniki : podbudowa, nawierzchnia ok. 1070,00 m2, - zjazdy: podbudowa, nawierzchnia ok. 160,00 m2, - elementy ulic: ława ok. 82,00 m3, krawężniki ok. 580 m., obrzeża ok. 310,00 m, koryto ściekowe ok. 94,00 m2, - roboty rozbiórkowe, - odbudowa nawierzchni mieszanką asfaltu lanego ok. 16,00 t. 2) Zakres robót zadania pn. ,,Budowa chodników z przebudową nawierzchni – ul. Jodłowa w m. Góra. Etap I”: Przewidziany do wykonania zakres robót dotyczy etapu 4 (zgodnie z opisami dokumentacji projektowej ) tj. chodnik po lewej stronie ul. Jodłowej idąc od ul. Leśnej w kierunku ul. Starogórskiej). Przewidziano następującą konstrukcję chodników: -warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej prostokątnej typu Holland koloru szarego/ czerwonego, gr. 6 cm, - podsypka cementowo – piaskowa 1:3, gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 15 cm, - - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm, gr. 15 cm, Przewidziano następującą konstrukcję zjazdów indywidualnych: -warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej prostokątnej typu Holland koloru grafitowego , gr. 8 cm, - podsypka cementowo – piaskowa 1:3, gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 15 cm, - - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm, gr. 15 cm Do wykonania przewidziano następujący zakres robót: - roboty pomiarowe ok. 0,300 km, - chodniki : podbudowa, nawierzchnia 466,00 ok. m2, - zjazdy: podbudowa, nawierzchnia ok. 74,00 m2, - elementy ulic: ława ok. 13,00 m3, obrzeża ok. 410,00 m, - roboty rozbiórkowe, - regulacja studzienek szt. 10, - obsianie trawą terenów zielonych 941,00 m2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót. Wykonawca wystawi odrębne faktury/rachunki za pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego, odpowiednio dla każdego z zadań, zgodnie ze złożoną ofertą. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w roz. XI pkt. 17 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach