Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie sześciu ulic na terenie miasta Katowice

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
    ul. Józefy Kantorówny 2a 2a
    40-381 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie sześciu ulic na terenie miasta Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie sześciu ulic na terenie miasta Katowice, w szczególności: ul. Lwowskiej; ul. Beskidzkiej; ul. Spokojnej; ul. Morcinka wraz z przebudową oświetlenia ulicznego oraz zabezpieczeniem i przebudową sieci teletechnicznej: ul. Kolistej wraz przebudową oświetlenia ulicznego; ul. Szeptyckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj. - co najmniej 8 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach: - Inżynier Koordynator - wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do nadzorowania robót drogowych stanowiących przedmiot zamówienia, min. 5 letnie doświadczenie w nadzorach od chwili uzyskania uprawnień (może być równocześnie inspektorem nadzoru robót drogowych). - pięciu inspektorów nadzoru robót drogowych - wykształcenie średnie lub wyższe, uprawnienia budowlane do nadzorowania robót drogowych stanowiących przedmiot zamówienia, min. 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonawstwa lub nadzorowania podobnych robót od chwili uzyskania uprawnień. - Inspektor nadzoru robót energetycznych - wykształcenie średnie lub wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, min. 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonawstwa lub nadzorowania podobnych robót od chwili uzyskania uprawnień; - Inspektor nadzoru robót teletechnicznych - wykształcenie średnie lub wyższe, uprawnienia budowlane w telekomunikacji, min. 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonawstwa lub nadzorowania podobnych robót od chwili uzyskania uprawnień. 3.2 Laboratorium drogowym zapewniającym badania asfaltobetonu, betonu, materiałów prefabrykowanych oraz kruszyw. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością co najmniej 2 zadania obejmujące roboty drogowe w tym co najmniej 1 nadzór nad budową, remontem lub przebudową co najmniej 1 ulicy gdzie koszt robót drogowych wyniósł co najmniej 1.000.000,00zł brutto 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 100.000,00zł Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i laboratorium jakim dysponuje Wykonawca(cy). 4. Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty kserokopię wymaganych uprawnień a także kserokopię zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zm.). - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Informację o doświadczeniach w zakresie nadzorów inwestorskich. 6. Dokumenty (referencje) potwierdzające wykonanie wykazanych usług z należyta starannością. 7. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument o którym mowa w pkt 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólni mogą złożyć wspólnie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach