Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-320 Jeziorany, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 718 13 52 , fax. 089 718 26 77
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 23 23
    11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 718 13 52, fax. 089 718 26 77
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części 2.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tłokowie. Zakres robót budowlanych obejmuje: a.Sieć wodociągowa - 1198,40 mb b.Kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 5016,30 mb c.Kanalizacja sanitarna tłoczna - 2443,70 mb d.Przepompownie ścieków - 5 szt. e.Przykanaliki - 59 szt 3.Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzić czy wykonywane roboty budowlane są zgodne z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie do wykonywania czynności inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane a w szczególności do: a)reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy; e)informowanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zdarzeń mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane; f)reprezentacja Zamawiającego przed wszelkimi organami administracji państwowej w sprawach dotyczących inwestycji w tym w szczególności dokonywanie w jego imieniu zgłoszeń, składnie wniosków, odwołań, uzyskanie pozwoleń itp.; g)przygotowanie wymaganej dokumentacji oraz uzyskanie od właściwych organów opinii lub decyzji na użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z obowi?zującymi w tym zakresie przepisami prawa. h)pisemne niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych lub mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla zamawiającego. 5.W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. 6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 7.Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 8.Rozliczenie prac nastąpi na podstawie faktury. 9.Podstawą wystawienia faktury za wykonaną pracę będzie protokół odbioru końcowego prac objętych zamówieniem podpisany bez uwag. 10.W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach