Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
REGON: 00051573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla zadania pn.: Wymiana okien i drzwi w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Częstochowie przy ul. Focha 19/21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla zadania pn.: Wymiana okien i drzwi w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Częstochowie przy ul. Focha 19/21 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dysponują (lub będą dysponować) osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1) specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2) specyfikacji muszą być: a) Uprawnienia budowlane osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzające jej przynależność do ww. izby. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 3. Sposób przygotowania dokumentów. 3.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) specyfikacji dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) specyfikacji dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki. 3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rewitalizacja rynku w dzielnicy brzegów w kwartale pomiędzy ulicami Czapli, królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - Budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Witolda Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - 3 zadania
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa budynku chlorowni na stację uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wilkowicach
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Budowa parkingu przy ulicy Gwareckiej 31 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-30 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa mostu w ciągu ulicy Piastowskiej w rejonie ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynku zespołu Szkół Specjalnych nr 4 przy ul. Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-15