Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadań pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V, budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2) oraz Modernizacja i rozbudowa (w tym zwiększenie przepustowości) oczyszczalni ścieków w Tylmanowej

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadań pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V, budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2) oraz Modernizacja i rozbudowa (w tym zwiększenie przepustowości) oczyszczalni ścieków w Tylmanowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadań pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V, budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2) oraz Modernizacja i rozbudowa (w tym zwiększenie przepustowości) oczyszczalni ścieków w Tylmanowej Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tylmanowej oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Ochotnica Dolna dofinansowanego na podstawie umowy z dnia 30.11.2017 r. nr RPMP.05.03.02-12-0054/17-00-XVII/414/FE/17 w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJ. MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 5 Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno -kanalizacyjna – spr. Kod CPV: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego, 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na n.w. zadaniach planowanych do realizacji przez Gminę Ochotnica Dolna w latach 2018 i 2019: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego została podzielona na 2 części i obejmuje: Zadanie 1) Nadzór inwestorski na zadaniach: A/ Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V a) Odcinek w osiedlu Pitki, Kołodzieje i Zarębówka w Ochotnicy Dolnej, o długości łącznej 1133,0 m.b., w tym: - kanał grawitacyjny "H" (fi 200mm) - od pompowni ścieków P2 do studzienki st.14H; - kanał grawitacyjny "HA" (fi 200mm) - od pompowni ścieków P2 do studzienki st.8HA; - odcinki boczne (fi 160mm): 7H, 11H, 6HA i 8HA; - pompownia ściekowa ścieków P2 wraz z zasilaniem elektroenergetycznym i rurociągiem tłocznym (fi 75 mm) o długości 335,0 m.b., studzienką rozprężną oraz włączeniem do istniejącego kolektora sanitarnego; b) odcinek w osiedlu Osobie w Ochotnicy Dolnej, o długości łącznej 2444,0 m.b., w tym: - kanał grawitacyjny "I" (fi 200mm) - od włączenia do istniejącego kolektora sanitarnego do studzienki st.34 I; - kanał grawitacyjny "IA" (fi 200mm) - od studzienki st.34 I do studzienki st.17 IA; - kanał grawitacyjny "IB" (fi 200mm) - od studzienki st.17 IA do studzienki st.9 IB; - kanał grawitacyjny "IC" (fi 200mm) - od studzienki st.8 IB do studzienki st.8 IC; - kanał grawitacyjny "ID" (fi 200mm) - od studzienki st.3 IC do studzienki st.4 ID; - kanał grawitacyjny "IE" (fi 200mm) - od studzienki st.9 IB do studzienki st.6 IE; B/ Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2) a) odcinek w osiedlu Furcówka w Ochotnicy Górnej o długości 464,0 m.b. (kanał grawitacyjny "B" (fi 200mm) - w całości); Łączna długość odcinków kanalizacji wynosi: 4.041,0 m.b. Wartość zamówienia wg umowy zawartej w dniu 6.03.2018 r. z wykonawcą robót budowlanych wynosi 1.291.000,00 zł. brutto Termin zakończenia umowy: do dnia 30.09.2018 r. Zadanie 2) Nadzór inwestorski na zadaniu pn: Modernizacja i rozbudowa (w tym zwiększenie przepustowości) oczyszczalni ścieków w Tylmanowej A/ Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tylmanowej Planowany zakres prac modernizacji oczyszczalni obejmuje: I. Modernizacja istniejących 6 reaktorów biologicznych II. Modernizacja stopnia mechanicznego oczyszczania ścieków III. Gospodarka osadem – modernizacja linii odwadniania osadu IV. Zbiornik retencyjny - modernizacja V. Wykonanie systemu służącego do monitorowania i kontroli oraz sterowania praca oczyszczalni wraz z wizualizacją na komputerze PC B/ Rozbudowa (w tym zwiększenie przepustowości) oczyszczalni ścieków w Tylmanowej Planowany zakres prac rozbudowy obejmuje: - średnia przepustowość 1455 m3/d - maksymalna przepustowość 1892 m3/d - dla obsługi 9700 RLM I. Rozbudowa oczyszczalni - roboty ogólnobudowlane II. Pompownia ścieków - urządzenia technologiczne III. Stacja dmuchaw - NOWY REAKTOR IV. Reaktor biologiczny (NOWY REAKTOR) - urządzenia technologiczne V. Sterowanie i AKPiA - część dobudowana VI. Instalacje i sieci międzyobiektowe - część dobudowana VII. Instalacje elektryczne i zarządzanie energią VIII. Wymiana sita tercjalnego Wartość zamówienia wg wyliczenia szacunkowego sporządzonego na etapie składania wniosku o dofinansowanie wynosi 7.048.270,55 zł. brutto. Termin zakończenia umowy : do grudnia 2019 r. Ostateczna wartość umowy oraz termin wykonywania usługi zostanie ustalony na podstawie umowy na roboty budowlane, podpisanej z wykonawcą po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego, planowanego do ogłoszenia na przełomie I i II kwartału b.r. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie; a) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z zakresem określonym w ustawie Prawo budowlane i aktach wykonawczych, b) doradztwo techniczne podczas realizacji zamówienia c) dbałość o prowadzenie inwestycji zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wykonywania robót budowlanych, BHP, ochrony środowiska i innych, d) doradztwo w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz wyborze wykonawcy robót (Zadanie 2), e) pomoc merytoryczna związana z rozliczeniem inwestycji z RPO, f) W ramach pełnionych obowiązków Wykonawca zobowiązany jest do co najmniej 2-krotnego na tydzień przebywania na placu budowy i pełnienia obowiązków w imieniu Zleceniodawcy. g) W razie wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający wezwie telefonicznie Wykonawcę na plac budowy. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w takim przypadku w terminie do 24 godzin. h) Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowych oraz w innych spotkaniach dotyczących przedmiotowej inwestycji. i) Wykonawca każdorazowo musi odnotować swój pobyt w rejestrze prowadzonym przez koordynatora projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 500,00 zł. słownie złotych: pięćset złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: - kserokopii uprawnień zawodowych w specjalności: instalacji sanitarnych (Zadanie 1 i 2) oraz ogólnobudowlanych i elektrycznych (Zadanie 2) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - kserokopii aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność w/w osób do Izby, - oświadczeń osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, o podjęciu si przedmiotowych obowiązków,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach