Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: Budową hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: Budową hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: Budową hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru to świadczenie usług związanych z zarzadzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji powyższych robót budowlanych a także współpracę z Zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót, realizacji zadań zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym dokumentacją projektową, przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postepowaniu będzie odpowiedzialny za: - pełnienie funkcji inspektowa nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy prawo budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną, STWiORB oraz zgłoszeniem robót /decyzją, - wpieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań. 2. Zakres rzeczowy Budowy hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr I w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3 Przedmiotem inwestycji jest budowa hali sportowej z łącznikiem do istniejącego budynku liceum wraz z zapleczem zawierającym pomieszczenia towarzyszące tj. - węzły szatniowo-sanitarne, pomieszczenia magazynowe, WC, pomieszczenie nauczycieli W-F, sale fitness, siłownię, pomieszczenie techniczne - kotłownię. Inwestycja obejmuje również zakup wyposażenia i sprzętu sportowego (drabinki, bramki, kosze, ławki, piłkochwyty, kotary, lustra itp.). Parametry techniczne projektowanego budynku: - wymiary: długość obiektu - 73,99m, szerokość obiektu - 26,27m, wysokość obiektu w części hali sportowej 10,19m, wysokość obiektu w części łącznika z zapleczem -4,92m - powierzchnia zabudowy - 1616,03 m2, powierzchnia całkowita (netto) - 1506,3 m2 w tym w części hali sportowej - 1148,5 m2, w części łącznika z zapleczem - 357,8 m2 - kubatura (netto) - 11662,28 mkw w tym: w części hali sportowej - 10363,47 m3, w części łącznika z zapleczem - 1298,81 m3. - wymiary boiska do gry w piłkę ręczną (36m x 18m), boiska do gry w koszykówkę (28m x 15m) , boiska do gry w siatkówkę (18m x 9m). W obiekcie przewidziano widownię z łączną liczbą miejsc – 153. Projektowana hala sportowa będzie w pełni dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku zaprojektowano z poziomu terenu, poprzez ukształtowanie ciągów pieszych. W obiekcie przewidziano także platformę przyschodową w celu pokonania różnicy poziomów pomiędzy przyziemiem projektowanego obiektu a wysokim parterem istniejącego budynku liceum. Jeden zespół szatniowy w każdym kompleksie szatniowym dostosowany będzie do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Od strony dziedzińca szkolnego zaprojektowano również miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych (2 sztuki). 3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) branżę budowlaną, 2) instalacje elektryczne zewnętrzne, 3) instalacje sanitarne zewnętrzne, 4) teletechnika, 5) zagospodarowanie terenu, 6) wyposażenie, 7) instalacje elektryczne, 8) instalacje sanitarne. 3. Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej BIP bip.powiatkepno.pl Zakładka: zamówienia publiczne (Powyżej 30 tys. euro) p.n. Budowa hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3 – roboty budowlane. 4. Dokumentacja techniczna wykonana jest przez: Pracownię projektową Mens Grzegorz Pełczyński ul. Wojskowa 3L/6, 60-792 Poznań Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Inspektor Nadzoru jako Przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację zadań zgodnie z przepisami: 1) Prawa Budowlanego, 2) Prawa Zamówień Publicznych, 3) Warunków określonych w Umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą, 4) Warunkami Kontraktu o współfinansowanie dla robót budowlanych niezbędnych dla realizacji projektu, 5) Kodeksu Cywilnego, 6) Warunkami określonymi w dokumentach SIWZ. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumentację projektową na podstawie której realizowane będzie wykonanie robót budowlanych dla powyższego zadana . Planowany termin zakończenia robót budowalnych przewiduje się do dnia:21.06.2021 r. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad realizacją inwestycji. 6.Wymagania dotyczące zatrudnienia Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z uwagi, iż charakter czynności, realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie uzasadnia wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy. art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy stanowi , ze: ”Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i w czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” Zamawiający nie będzie wymagał zatrudnienia umowę o prace w myśl przepisów kodeksu pracy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia: Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca : 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ 2) nie podlega wykluczeniu Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenia muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację, że wobec podwykonawcy nie zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie). 6. Uwaga!!! Oświadczenia nie należy składać w raz z ofertą ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. 7.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdy etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, ze złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Zamawiający zgodnie z art. 24 aa p.z.p. w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach