Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2586281 , fax. 032 2598710
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5 5
40-017 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2586281, fax. 032 2598710
REGON: 01751157500050 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z ODNOWĄ NAWIERZCHNI DROGI KRAJOWEJ NR 45 W M. RACIBÓRZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z ODNOWĄ NAWIERZCHNI DROGI KRAJOWEJ NR 45 W M. RACIBÓRZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Wymagania określone w pkt. 1) mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1)Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 100000 PLN , posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej na równowartość co najmniej 100000 PLN .Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami posiadajacymi odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje w zależnosci od funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na następujących stanowiskach: Inspektor nadzoru robót drogowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogi albo konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Nadzorowanie budowy,przebudowy lub remontu min. 1 drogi na stanowisku Inspektora nadzoru robót drogowych.Technolog Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogi albo konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Pełnienie funkcji technologa (inżyniera materiałowego) lub Inspektora nadzoru robót drogowych przy nadzorowaniu budowy, przebudowy lub remontu min. 1 drogi. Uprawniony geodeta Kwalifikacje: Odpowiednie uprawnienia branżowe. Inspektor nadzoru robót sanitarnych Kwalifikacje: Odpowiednie uprawnienia branżowe. Inspektor nadzoru robót elektro-energetycznych Kwalifikacje: Odpowiednie uprawnienia branżowe Uwaga: Przez doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt .2). 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny wymieniony w pkt. 4.2. i 4.3. Rozdziału III SIWZ. Potencjał techniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie przeznaczony zostanie do wyłącznej dyspozycji osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3). 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania nadzorował budowę, przebudowę lub remont co najmniej 2 dróg , każda o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł. Zamawiający uwzględni tylko usługi , dla których termin zakończenia ich realizacji przypada w podanym wyżej okresie. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 4). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Bilans i rachunek zysków i strat, wraz z opinią biegłego rewidenta o nich (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania) za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 8. Informację o personelu, który będzie skierowany do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie tego warunku. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych i branżowych osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 9. Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie tego warunku. 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie tego warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w zakresie wodno-kanalizacyjnym, wentylacji i klimatyzacji w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja pomieszczeń znajdujących się na II piętrze w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy Al. Zwycięstwa 20
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie okresowej kontroli obiektów budowlanych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w Centralnym Zakładzie Odwadniania Kopalń Część I do VII
Dodano: 2016-04-28 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale Centralny Zakład Odwadniania Kopalń: Część I: Badanie trzyletnie maszyn wyciągowych Część II: Badanie lin wyciągowych Część III: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych
Dodano: 2016-04-13 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/12/MGW/2016.
Dodano: 2016-04-07 - Wykonanie badania i ocena stanu technicznego obudowy szybów: Zadanie I - Szybu Witold I Zadanie II - Szybów Kolejowy I, Zygmunt August II i Bańgów, Zadanie III - Szyby Gigant i Mikołaj, Zadanie IV- Szyb Ewa, Zadanie V - szyb Wentylacyjno - Podsadzkowy Zadanie VI - Badanie stanu technicznego obudowy szybów Jan III i V zachodni
Dodano: 2016-04-06 - Badania roczne i trzyletnie elementów górniczych wyciągów szybowych szybów Kolejowy, Guido i szybika Guido, urządzeń zabezpieczeń osprzętu i rozdzielń elektrycznych, urządzenia transportu specjalnego (kolejka podwieszona) na terenie ZKWK Guido przypadające od 1.04. 2016 roku do 31 03. 2017 zgodnie z zaleceniami ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169). ZP/04/MGW/2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa pawilonu szpitalnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału intensywnej opieki medycznej i przychodni przyszpitalnych wraz z rozbiórką przybudówek gospodarczych i budową fundamentu pod zbiornik ciekłego tlenu na terenie szpitala miejskiego
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, w Oddziale KWK Boże Dary
Dodano: 2016-03-02 - Usługi kominiarskie
Dodano: 2015-12-16