Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych..." - pełna nazwa w pkt. 4.2.2.) Ogłoszenia

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, Torowa 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 711 89 09; 85 711 89 10 , fax. 85 711 22 29
  • Data zamieszczenia: 2022-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 85 711 89 09; 85 711 89 10, fax. 85 711 22 29
    REGON: 050667308
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych..." - pełna nazwa w pkt. 4.2.2.) Ogłoszenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’1.1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’1.2. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem;3) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych;4) organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;5) zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP;6) sprawdzenie i zaopiniowanie harmonogramu robót, zaopiniowanie programu zapewnienia jakości (PZJ);7) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robot i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę;8) akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST;9) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia;10) kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz;11) egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy;12) sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku,13) sprawdzanie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie;14) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego;15) sprawdzenie częściowego i ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie go do wypłaty;16) udział w pracach komisji odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego;17) dostosowanie ilości pobytów na budowie oraz ilości pobytów w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania;18) uczestniczenie w koordynacyjnych spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, nie częściej niż raz w tygodniu przez okres realizacji Inwestycji;19) zgłaszanie się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego;20) uzyskiwanie akceptacji Zamawiającego w przypadku odstępstw od dokumentacji na realizację robót;21) dostosowanie godzin pracy do godzin pracy Wykonawcy robót;22) rozliczenia Umowy w przypadku jej wypowiedzenia;23) sprawdzenie wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru ostatecznego i dopuszczenia do użytkowania obiektu;24) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenie ich wykonania.1.3. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1.4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.1.5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).1.6. Szacunkowa wartość robót budowlanych dla zadania: pn.: ,,Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola’’ wynosi 1 826 376,87zł netto. Przebieg ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zamieszczony jest pod adresem (link do postępowania): https://platformazakupowa.pl/transakcja/652574.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach