Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą Budowa hali sportowej i basenu przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2809619 , fax. 054 2802721
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2809619, fax. 054 2802721
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą Budowa hali sportowej i basenu przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą Budowa hali sportowej i basenu przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego: a) posiadają doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług pełnienia nadzoru inwestorskiego na inwestycjach o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym zamówienia wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia usługi nadzoru inwestorskiego pełnione na zadaniach polegających na budowie co najmniej dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej takich jak: sale widowiskowe, sale sportowe, hale kongresowe, centra kulturalne, centra handlowe, basen kryty o kubaturze minimum 25 000 m3 każdy z tym, że przynajmniej jedna inwestycja dotyczyć ma basenu krytego, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) inspektor nadzoru pełniący jednocześnie funkcję kierownika zespołu posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane, minimum 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu budowy na zadaniach polegających na budowie co najmniej dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej takich jak: sale widowiskowe, sale sportowe, hale kongresowe, centra kulturalne, centra handlowe, basen kryty o kubaturze minimum 25 000 m3 każdy z tym, że przynajmniej jeden dotyczyć ma basenu krytego (okres nadzorowania w/w obiektów liczony w ostatnich dziesięciu latach), b) inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane wykształcenie wyższe w branży sanitarnej, minimum 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych w tym minimum jedno zadanie dotyczyło nadzorowania robót związanych z wykonaniem instalacji w zakresie technologii basenowej z technologią uzdatniania wody (okres nadzorowania w/w obiektu liczony w ostatnich dziesięciu latach), c) inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane wykształcenie wyższe w branży elektrycznej, minimum 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych, d) inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane wykształcenie wyższe w branży elektronicznej lub telekomunikacyjnej, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wymienionych w punktach b, c i d z wyłączeniem inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej będącego jednocześnie kierownikiem zespołu. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia, które będą pełniły w/w funkcje muszą spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2001 roku, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 1.000.000 zł, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 6) wniosą wadium kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał; 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał; 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) wykaz wykonanych usług - co najmniej dwóch usług pełnienia nadzoru inwestorskiego na inwestycjach o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem rzeczowym zamówienia wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający uzna za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia usługi nadzoru inwestorskiego pełnione na zadaniach polegających na budowie co najmniej dwóch obiektów kubaturowych użyteczności publicznej takich jak: sale widowiskowe, sale sportowe, hale kongresowe, centra kulturalne, centra handlowe, basen kryty o kubaturze minimum 25 000 m3 każdy z tym, że przynajmniej jedna inwestycja dotyczyć ma basenu krytego. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - oryginał. Do każdej wykazanej usługi wskazanej w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z podaniem informacji w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - oryginał. Dla każdej osoby wskazanej w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne wpisy do właściwych izb samorządów zawodowych - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianym do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 1.000.000 zł - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach