Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg
- Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
- Data zamieszczenia: 2020-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
Plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
REGON: 45066976600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl, bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Usprawnienie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Szczuczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Usprawnienie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Szczuczyn”. Zamawiający zleca, Wykonawca zobowiązuje się pełnić w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego. Nadmienia się, iż nadzór dotyczy jednej branży - sanitarnej. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; 2) prowadzenie wszelkich uzgodnień na etapie wykonywania dokumentacji projektowej przez Wykonawcę zadania inwestycyjnego; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową; 4) Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, pod warunkiem prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę; 5) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz innymi wymogami stawianymi w trakcie realizacji inwestycji; 6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 7) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 8) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych odbioru końcowego i odbioru ostatecznego) wykonanych robót budowlanych; 9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; 10) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: • usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, • wykonania prób lub badań, • wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, • przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, • dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych; 11) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych; 12) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskana zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 13) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 14) organizowanie oraz przewodniczenie cyklicznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót lub rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca robót, Inspektorzy, Zamawiający), sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; 15) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 16) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; 17) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych; 18) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami; 19) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 20) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 21) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót; 22) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokołu konieczności podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jeśli są takowe wymagane; 23) składanie Zamawiającemu sprawozdań z postępu prac, na jego wezwanie, obejmujące prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową, przy czym „Sprawozdanie” winno być złożone w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego i powinno zawierać: – opis postępu robót, – nakłady finansowe poniesione na roboty, w postaci kosztorysu częściowego lub zestawienia robót, – plan robót i finansowania na kolejne miesiące, – opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, – fotografie dokumentujące postęp robót, – wykaz zmian w dokumentacji projektowej (jeśli dotyczy), – wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. 24) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych, dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego, w tym również przygotowanie niezbędnych protokołów odbiorowych częściowych jak i końcowych; 25) pełnienie nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy osób świadczących usługę winien wyglądać następująco: – Inspektor Nadzoru - w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, pod warunkiem prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę, przy czym konieczność pracy w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, 26) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszej umowie (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego robót); 27) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania zawierają załączniki numer 8 do SIWZ tj. Programy Funkcjonalno-Użytkowe oraz Wypis z projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.um.szczuczyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
Dodano: 2024-04-18 - Nadzór budowy drogi nr 106845B łączącej ulicę Norwida w Kleosinie z drogą powiatową nr 1549B w Horodnianach
Dodano: 2024-04-15 - Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Augustowie o halę sportową wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-01-10 - Remont drogi powiatowej Nr 1430 B na odcinku Sowlany - Karakule (gm. Supraśl) – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-12-14 - Budowa wyniesionych skrzyżowań, wyniesionych przejść dla pieszych, drogi dla pieszych i oświetlenia przejścia na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-11-21 - Budowa wyniesionych skrzyżowań i wyniesionych przejść dla pieszych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Michałowie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-11-21 - Budowa wyniesionych skrzyżowań, wyniesionych przejść dla pieszych, drogi dla pieszych na terenie Gmin Choroszcz, Dobrzyniewo Duże, Tykocin – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-11-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową infrastruktury sportów konnych, hipoterapii i rekreacji w miejscowości Ignatki-Osiedle.
Dodano: 2023-11-10 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III - RIPOK"
Dodano: 2023-11-09 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III - RIPOK"
Dodano: 2023-11-09