Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwicepl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla części powiatowej (Zadanie Nr 1 – pełnienie nadzoru inwestorskiego dla części przedmiotu zamówienia obejmującego rozbudowę i przebudowę drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie) oraz dla części gminnej (Zadania nr 2 – pełnienie nadzoru inwestorskiego dla części przedmiotu zamówienia obejmującego przebudowę kanalizacji deszczowej w ramach zadania pn. Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie). 3. Zamówienie udzielane jest wspólnie przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach (ZDP) i Gminę Knurów (Gmina), w tym: a) Zadanie nr 1 - finansowane i prowadzone jest przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach – część powiatowa b) Zadanie nr 2 - finansowane i prowadzone jest przez Gminę Knurów – część gminna 4. Nadzór będzie pełniony w branży: a) drogowej b) wodociągowo-kanalizacyjnej c) elektrycznej d) teletechnicznej 5. Do zadań Wykonawcy, który wyznaczy do pełnienia nadzoru inwestorskiego inspektorów zwanych dalej „Inspektorami Nadzoru” należeć będzie pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 6. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Inspektorów Nadzoru. 7. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektorów Nadzoru został określony we wzorze Umowy stanowiącym ZAŁACZNIK NR 4 do niniejszego SIWZ. 8. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym wzorze Umowy, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Zamawiający oczekuje, że cele te zostaną osiągnięte poprzez: 1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót, 2) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym, 3) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, 4) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, 5) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót, 6) zapewnienie zgodności realizacji kontraktów na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi, 7) odbiór zadania, 8) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy. 9. W gestii Wykonawcy będzie dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym ( nośnik DVD lub CD- w ilości 2 egz.) Dokumentacja fotograficzna wykonana w ramach realizacji obowiązków Wykonawcy z momentem jej przekazania stanie się własnością Zamawiającego. Jednocześnie wraz z przekazaniem tej dokumentacji Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu prawa autorskie majątkowe do wykonanej dokumentacji fotograficznej, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, że z chwilą przeniesienia autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych Zamawiającemu przysługuje wyłączne prawo do dysponowania dokumentacją fotograficzną w całości, jak również w dających wyodrębnić się częściach na wszystkich polach eksploatacji, w szczególności: zwielokrotniania i utrwalania dokumentacji dowolną techniką, wprowadzania dokumentacji do pamięci komputerów i innych tego typu urządzeń, wprowadzania i wykorzystywania dokumentacji we wszelkich formach i w każdy sposób w Internecie oraz innych sieciach komputerowych, wystawiania i publikowania dokumentacji dowolną techniką, wykorzystywania dokumentacji przy wykonywaniu innych opracowań, wprowadzania do obrotu oraz oddawania dokumentacji do korzystania innym podmiotom na podstawie umów prawa cywilnego. 10. Opis zadania oraz zakres robót budowanych przewidziany do realizacji: Lokalizacja. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w mieście Knurów w obrębie przecięcia się drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna z drogą gminną ul. Kosmonautów oraz w ul. Szpitalnej w rejonie skrzyżowania z ul. Ułanów. Obszar opracowania położony jest w granicach administracyjnych Województwa Śląskiego – Powiat Gliwicki:  Województwo: śląskie  Powiat: Gliwice  Gmina: Knurów Zadanie Nr 1 – cześć powiatowa „ Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie” 1) Stan istniejący: Ulica Szpitalna jest drogą powiatową klasy Z. Jest drogą z pierwszeństwem przejazdu o przekroju 1 x2 i na odcinku objętym zadaniem krzyżuje się z dwoma drogami gminnymi: ul. Ułanów w formie zwykłego skrzyżowania "T" oraz z drogą gminną ul. Kosmonautów w postaci skrzyżowania skanalizowanego. Droga z obydwu stron ograniczona jest krawężnikami. Na odcinku od ul. Ułanów w kierunku skrzyżowania z ul. Kosmonautów wzdłuż ulicy po stronie lewej zlokalizowany jest parking o nawierzchni bitumicznej, na którym zlokalizowane są około 63 miejsca parkingowe ze słabo widocznym oznakowaniem poziomym. Za parkingiem znajdują się tereny zielone. Również po stronie lewej drogi znajduje się istniejący parking o dł. 51 mb. Wzdłuż drogi brak jest ciągów pieszo-rowerowych, dróg dla rowerów czy ścieżek rowerowych. Na odcinku objętym zadaniem nie zatrzymują się pojazdy komunikacji zbiorowej, zatem brak jest zatok autobusowych czy peronów. Występuje oświetlenie drogi w postaci latarni ulicznych. 2) Realizacja Zadanie będzie realizowane: w zakresie rozbudowy drogi powiatowej na dł. 266 mb - na podstawie decyzji ZRID (2/2018), w zakresie przebudowy drogi powiatowej na dł. 328 mb (w tym remont nawierzchni na dł. 262 mb) - na podstawie zgłoszenia. W zakres zadania wchodzi również przebudowa zlokalizowanego poza pasem drogowym drogi powiatowej Nr 2982S parkingu dla samochodów osobowych oraz budowa chodnika na działkach Nr 1483/58 i 1483/75 - na podstawie pozwolenia na budowę Nr 1080/18. 3) Stan projektowany: Zakresem robót budowlanych w ramach zadania objęty jest odciek jezdni ulicy Szpitalnej w Knurowie o długości 594 m pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Ułanów a skrzyżowaniem z ul. Stefana Batorego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową skrzyżowania ul. Szpitalnej z ul. Kosmonautów. W ramach zadania powstaną następujące elementy układu komunikacyjnego: a) małe rondo jednopasowe na skrzyżowaniu ul. Szpitalnej z ul. Kosmonautów b) ciąg pieszo-rowerowego o szerokości 3,50 m (2,00 m ścieżka rowerowa + 1,50 m chodnik; miejscowo ciąg pieszy poszerzony do 2,00 m) od skrzyżowania z ul. Ułanów do skrzyżowania z ul. Stefana Batorego. Po obu stronach projektowany ciąg pieszo-rowerowy nawiązano do rozwiązań powstałych w ramach realizowanego przez Gminę Knurów zadania związanego z budową Centrum Przesiadkowego c) wybudowane oraz przebudowane istniejące chodniki, schody terenowe, zjazdy publiczne oraz indywidualne d) wyremontowany na całej szerokości odcinek ul. Szpitalnej od skrzyżowania z ul. Ułanów do skrzyżowania z ul. Kosmonautów oraz przed skrzyżowaniem z ul. Stefana Batorego, w celu uzyskania odpowiednich spadków poprzecznych na jezdni umożliwiających prawidłowe odwodnienie, z uwagi na zmianę przebiegu linii krawężnika od strony północnej. e) zatoki postojowe wzdłuż jezdni ul. Szpitalnej (od strony północnej krawężnika) w ilości 34 miejsc. Założono parkowanie równoległe z wymiarem pojedynczego stanowiska 2,50x6,00 m. f) parking dla samochodów osobowych wraz ze zjazdami z dróg publicznych zlokalizowany w rejonie skrzyżowania ulic Szpitalnej i Kosmonautów (w części północno-wschodniej). Przewidziano przebudowę zjazdu od strony ul. Szpitalnej oraz likwidację zjazdu od strony ul. Kosmonautów. Zadanie Nr 2 - część gminna Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej dla zadania inwestycyjnego pn. „ Odwodnienie w rejonie osiedla Wojska Polskiego I i osiedla Wojska Polskiego II oraz odbudowa rowu Witrel w Knurowie” W ramach zadania planuje się przebudowę kanału deszczowego w ul. Szpitalnej od istniejącej studni D34 na sieci kanalizacji deszczowej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z ul. Ułanów do punktu przełączenia istniejącego kanału deszczowego w studni D38, na wysokości budynku przy ul. Szpitalnej nr 30, wraz z przełączeniem istniejącego dopływu ( od studni D34 do studni D34.2). W związku z realizacją Zadania Nr 1, w tym planowanym wykonaniem nowej nawierzchni jezdni ul. Szpitalnej zachodzi konieczność przebudowy istniejącej kanalizacji w tej ulicy, na odcinku od studni D34 do studni D 38 oraz na odcinku od studni D34 do studni D34.2, z uwagi na jej zły stan techniczny. 1) Opis stanu istniejącego: Istniejąca kanalizacja przewidziana do przebudowy zlokalizowana jest w ul. Szpitalnej, na odcinku od studni D34 ( usytuowanej w rejonie skrzyżowania ul. Szpitalnej z ul. Ułanów), do studni D38 (usytuowanej na wysokości budynku przy ul. Szpitalnej nr 30) oraz na odcinku od studni D34 do studni D34.2. Istniejąca kanalizacja deszczowa, do której włączone są także istniejące wpusty deszczowe w ul. Szpitalnej, jest w złym stanie technicznym, występują na niej załamania spadków i zamulenia odcinków. W obrębie Zadania Nr 2 zlokalizowana jest istniejąca sieć wodociągowa, kable energetyczne i teletechniczne oraz kanalizacja sanitarna. 2) Stan projektowany: Zakres rzeczowy Zadania Nr 2 obejmuje: 1) wykonanie kanału deszczowego z rur GRP SN10 lub opcjonalnie PEHD SN8 o średnicy DN1000 mm o długości ok. 138,7 m - od studni D34 do studni D38, 2) wykonanie kanału deszczowego z rur GRP SN10 lub opcjonalnie PEHD SN8 o średnicy DN 800 mm o długości ok. 18,54 m - od studni D34 do studni D34.2. ( dopływ boczny), 3) montaż studni kanalizacyjnych GRP o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni ekscentrycznych PEHD o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni betonowych o średnicy DN 1500 ( studnie: D35, D 36, D 37, D34.1 ) - 4 szt., 4) montaż studni kanalizacyjnej GRP o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni betonowej o średnicy DN 2000 ( studnia D38) - 1 szt., 5) montaż studni kanalizacyjnej GRP o średnicy DN 1000 lub opcjonalnie studni betonowej o średnicy DN 1500 ( studnia D34.2) - 1 szt., 6) montaż studni kanalizacyjnej GRP o średnicy DN 1500 lub opcjonalnie studni betonowej o średnicy DN 1500 ( studnia D34.5) - 1 szt., 7) odtworzenie nawierzchni ul. Szpitalnej wraz z podbudową na całej szerokości jezdni o pow. ok. 782,14 m², tj. na odcinku wykraczającym poza zakres przebudowy ul. Szpitalnej wynikający z realizacji Zadania Nr 1, 8) odtworzenie nawierzchni ul. Szpitalnej ( bez warstwy ścieralnej, która została ujęta w ramach Zadania Nr 1) wraz z podbudową na szerokości prowadzonych robót kanalizacyjnych o pow. ok. 77,41 m ², 9) zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych, kolidujących z projektowaną kanalizacją deszczową. 10) rozbiórka istniejących kanałów oraz studni kanalizacyjnych. 4) Szczegółowy opis zadań drogowych znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 3.1 oraz dokumentacji zawartej w ZAŁĄCZNIKU NR 3.2 i ZAŁĄCZNIKU NR 3.3 do niniejszego SIWZ. 5) Przerób na zadaniu inwestycyjnym szacuje się na kwotę: a) dla zadania Nr 1 - około 6 000 000 zł brutto. b) dla Zadania Nr 2 – około 1 100 000 zł brutto 6) Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy. Z uwagi na zaplanowane dofinansowanie zamówienia ze środków Funduszu Dróg Samorządowych , Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w sytuacji, gdy dofinansowanie to nie zostanie mu przyznane w całości lub w części (art. 93 ust. 1a ustawy pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł 2) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437. Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione. 2. jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz można je złożyć w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2982S ul. Szpitalna w Knurowie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ul. Szpitalnej”. 3. Z uwagi na zmianę pracy jednostki w celu osobistego złożenia dokumentu wadialnego należy przed wejściem do budynku Zamawiającego korzystając z numerów telefonów nr 32 234 06 96 lub 32 234 31 62 poinformować o powyższym fakcie sekretariat. Wówczas przedstawiciel Zamawiającego po weryfikacji osoby wpuści przedstawiciela Wykonawcy do obiektu i odbierze od Wykonawcy dokument przetargowy. Natomiast w przypadku problemów w uzyskaniu dokumentu wadialnego wnoszonego w postaci niepieniężnej, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia tego dokumentu w formie elektronicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do upływu terminu składania ofert dokument sporządzony w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu wadialnego. Za dokument ważny Zamawiający uzna dokument wytworzony w postaci elektronicznej i podpisany podpisem elektronicznym; wykluczone jest sporządzenie dokumentu w formie pisemnej, a następnie przekształcenie do postaci elektronicznej (poprzez np. zeskanowanie) i podpisanie. Jeżeli dokument wadialny jest składany w formie elektronicznej, w jego treści nie może znaleźć się zapis o wygaśnięciu gwarancji w sytuacji zwrotu oryginału gwarancji do gwaranta. Wniesienie gwarancji w formie elektronicznej może się odbyć poprzez przesłanie pliku elektronicznego na adres e-mail Zamawiającego : sekretariat@zdpgliwice.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP: ZDPGLIWICE/skrytka” 4. w przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikać iż udzielone zabezpieczenie dotyczy obu wykonawców występujących wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4), 5.1) i 7) tiret trzeci. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W tym ostatnim przypadku Wykonawca wskazuje miejsce (adres internetowy) pod którym zamawiający może te dokumenty pozyskać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach