Gmina Nowe ogłasza przetarg
- Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
Pl. Św. Rocha 5 5
86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
REGON: 09235103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Jeziora Czarownic w miejscowości Nowe. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Jeziora Czarownic w miejscowości Nowe. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy jeziorze poprzez budowę infrastruktury na cele turystyczno-rekreacyjne, w tym: - budynku rekreacyjno-wypoczynkowego, - przebieralni z zapleczem sanitarnym, - hangaru na sprzęt pływający (łodzie, kajaki itp.), - pomostów, - 2 altan drewnianych, boisko do badmintona - 3 boisk do piłki plażowej, - elementów małej architektury, montaż dwóch zestawów grillowych wraz z dodatkowym wyposażeniem, wyposażenie altan, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wyposażenie budynku baru w elementy określone przez Zamawiającego, W ramach inwestycji planuje się ponadto: zagospodarowanie terenu pod plażę oraz pod pole namiotowe, wykonanie ścieżek, urządzenie i wyposażenie małego placu zabaw, uporządkowanie zieleni oraz wykonanie oświetlenia oraz dostawa wyposażenia, o którym mowa w zał. nr 6 do SIWZ.. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych - Wykonanie robót rozbiórkowych - Wykonanie budowy i remontu obiektów - Wykonanie hangaru dla sprzętu pływającego - Wykonanie boisk rekreacyjnych - Wykonanie altan drewnianych - Wykonanie pomostu -Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych - Wykonanie robót branży wodno-kanalizacyjnej - Wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla niniejszego zadania inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w celu sprawowania kontroli nad zgodnością realizacji inwestycji z projektem budowlanym, przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów celem zapobiegania wbudowania wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, Sprawdzenie i uczestniczenie w odbiorze robót zanikających Uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych Przygotowanie i udział w odbiorach robót.Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usuwania stwierdzonych wad i usterek,Wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, Kontrola ilości i terminowości wykonania robót budowlanych, Udział w spotkaniach i naradach mających za przedmiot realizację robót budowlanych w ramach nadzorowanej inwestycji, Nadzór nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej.Udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie rękojmi Obowiązkowa obecność na budowie w czasie prowadzenia robót, minimum raz w tygodniu oraz niezwłocznie w przypadku wystąpienia potrzeby, co winno zostać potwierdzone wpisem do dziennika budowy, Weryfikacja atestów wbudowanych materiałów Nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów BHP. Zamawiający, stosownie do treści art. 36 ust. 4 u.p.z.p. żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. Wzór wykazu części, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest załączyć Wykaz do oferty w przypadku, kiedy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1a u.p.z.p. zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl w zakładce przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Nowy Rynek 12
Dodano: 2016-07-26 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących rozbudowę siedziby Urzędu Skarbowego we Włocławku
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu przy ul. Moniuszki 15-21.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Remont, przebudowa i rozbudowa budynku nr 5 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku w formule zaprojektuj i wykonaj
Dodano: 2015-05-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. Strefa rozwoju gospodarczego Warlubski Park Przemysłowo-Technologiczny.
Dodano: 2015-02-03 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/15/2014
Dodano: 2014-09-26 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ZADANIU POD NAZWĄ BUDOWA PŁUŻNICKIEGO PARKU INWESTYCYJNEGO REALIZOWANEGO W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2014-09-26 - Pełnienie funkcji wielobranżowego(w branżach;budowlanej,instalacji sanitarnych,instalacji elektrycznych)Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjno remontowego pn:Przebudowa,termomodernizacja i remont obiektu Szpitala Uzdrowiskowego nrIVDom Zdrojowy przy ul.Leśnej3,87-720Ciechocinek Projekt:Podniesienie Atrakcyjności Szpitala Uzdrowiskowego NrIVDom Zdrojowy oraz podniesienie standardu technicznego obiektu poprzez przebudowę basenu ze stacją uzdatniania wody,poprawę dostępności do obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz prace termomodernizacyjneCPV:71247000-1,71500000-3,71520000-9
Dodano: 2014-09-09 - Wykonanie usługi wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją robót dla zadania p.n.: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejących obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy. - sprawa nr ZP/6/2014
Dodano: 2014-07-17 - Świadczenie usług Inżyniera w rozumieniu Warunków kontraktowych (FIDIC) dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji inwestycji obejmującej roboty budowlane (lub roboty budowlane wraz z projektowaniem) w ramach zadań objętych Projektem pn. Integracja systemu transportu miejskiego wraz z zakupem taboru tramwajowego w Toruniu - BiT-City
Dodano: 2014-05-07