Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego w Sokółce przy ul. 1 Maja 13”.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego w Sokółce przy ul. 1 Maja 13”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego w Sokółce przy ul. 1 Maja 13”. 1. Przedmiotem umowy jest zrealizowanie zadania pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego w Sokółce przy ul. 1 Maja 13”, w ramach projektów, na które Powiat Sokólski złożył wnioski o dofinansowania: 1) Program Wieloletni „Senior +” na lata 2015-2020 2) Pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego” nr wniosku o dofinansowanie RPO.05.03.01-20-0201/18, nr naboru RPPD.05.03.01-IZ.00-20-001/18 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V: Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne, Priorytet inwestycyjny 4.3 Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i w sektorze mieszkaniowym 1.1. Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka będzie pełnił rolę inwestora zastępczego w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszej inwestycji, zgodnie z Uchwałą Zarządu Powiatu Sokólskiego nr 91/2019 z dnia 13.03.2019r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce do wykonywania czynności związanych z realizacją projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego” w ramach Osi priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 1.1. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową, oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 1.2. Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego, stosownie do swoich branż, nadzorują cały proces inwestycyjny robót wynikających z wydanych decyzji pozwolenia na budowę, projektów budowlanych i projektów wykonawczych, zawartych umów z wykonawcami robót budowlanych oraz wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego, rozporządzeń Ministra Infrastruktury, a w szczególności: 1) reprezentują Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) posiadają znajomość dokumentacji techniczno-prawnej, terenu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania; 3) dokonują sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu (na przykład zbrojenia konstrukcji przed ich zabetonowaniem, ułożenie izolacji przed wykonaniem warstw zabezpieczających) lub zanikających (na przykład deskowania czy rusztowania); 4) sprawdzają pomiary robót wykonanych przez Wykonawcę robót; 5) organizują prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę; 6) zatwierdzają plan BIOZ, kontrolują przestrzeganie przez Wykonawcę zasad i przepisów BHP; 7) opiniują program zapewnienia jakości (PZJ); 8) prowadzą systematyczną kontrolę zgodności cech jakościowych wykonywanych elementów robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowej - w oparciu o wyniki badań, dostarczone przez Wykonawcę; 9) dokonują akceptacji stosowanej technologii robót o ile stwierdzą zgodność ze wszystkimi wymogami technicznymi oraz wymogami zawartymi w dokumentacji projektowej; 10) wykonują czynności w zakresie akceptacji wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości i przydatności do wbudowania; 11) kontrolują i oceniają przedkładane świadectwa jakościowe, atesty na materiały i aprobaty techniczne; 12) egzekwują od Wykonawcy wykonanie dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy; 13) uczestniczą w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń; 14) sprawdzają świadectwa dokumentujące przeprowadzenie legalizacji i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie - dopuszczenie do użytku; 15) sprawdzają zakres rzeczowy robót przez udział w obmiarach; 16) potwierdzają faktycznie wykonane robót oraz usunięcie wad; 17) przyjmują zgłoszenie Wykonawcy o zakończeniu robot (wpisem do dziennika budowy) i po jego sprawdzeniu skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego wpisem do dziennika budowy - powiadamiają Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego; 18) biorą udział w pracach komisji odbioru ostatecznego, odbioru po okresie gwarancji i rękojmi, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego; 19) zobowiązani są do obecności na budowie oraz w siedzibie Zamawiającego według potrzeb dla prawidłowej realizacji zadania i nie rzadziej niż raz w tygodniu. 2. Wartość szacunkowa robót budowlanych dla zadania: ,, Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego w Sokółce przy ul. 1 Maja 13” wynosi 534 198,10zł netto. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi Inspektorów Nadzoru, osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 6. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – IV. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach