Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg
- Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
ul. Torowa 12
16-100 Sokółka, woj. podlaskie
tel. 857118909, fax. 857112229
REGON: 05066730800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowska 2A (Stara Bożnica)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowska 2A (Stara Bożnica)” 1.1.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Dotyczy projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0201/18 „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego” realizowanego w ramach Umowy nr UDA-RPPD.05.03.01-20-0201/18-00 z dnia 31.07.2019r. zawartej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa V Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. 1.1.2. Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka będzie pełnił rolę inwestora zastępczego w imieniu Zamawiającego w ramach inwestycji, zgodnie z Uchwałą Zarządu Powiatu Sokólskiego nr 91/2019 z dnia 13.03.2019r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce do wykonywania czynności związanych z realizacją projektu „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego” w ramach Osi priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 1.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową, oraz z lokalnymi warunkami realizacji wykonania robót, a także może dokonać wizji placu budowy w terenie. 1.3. Wartość robót budowlanych dla zadania: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków Powiatu Sokólskiego. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Suchowoli przy ul. Augustowska 2A (Stara Bożnica)” wynosi 3 154 950,00 brutto. 1.4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz.1843 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi Inspektorów Nadzoru, osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (samozatrudnienie), które wszystkie czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę) wykonuje samodzielnie. 1.6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.5. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obowiązuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 1.7. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – IV. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zm. oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
Dodano: 2024-06-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
Dodano: 2024-05-02 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
Dodano: 2024-04-18 - Nadzór budowy drogi nr 106845B łączącej ulicę Norwida w Kleosinie z drogą powiatową nr 1549B w Horodnianach
Dodano: 2024-04-15 - Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Augustowie o halę sportową wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-01-10 - Remont drogi powiatowej Nr 1430 B na odcinku Sowlany - Karakule (gm. Supraśl) – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-12-14 - Budowa wyniesionych skrzyżowań, wyniesionych przejść dla pieszych, drogi dla pieszych i oświetlenia przejścia na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Surażu – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-11-21 - Budowa wyniesionych skrzyżowań i wyniesionych przejść dla pieszych na terenie Obwodu Drogowo – Mostowego w Michałowie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-11-21 - Budowa wyniesionych skrzyżowań, wyniesionych przejść dla pieszych, drogi dla pieszych na terenie Gmin Choroszcz, Dobrzyniewo Duże, Tykocin – pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Dodano: 2023-11-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową infrastruktury sportów konnych, hipoterapii i rekreacji w miejscowości Ignatki-Osiedle.
Dodano: 2023-11-10