Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa Gminnego Centrum Społeczno Kulturalnego i Biblioteki Publicznej w Sośnicowicach, którego Inwestorem jest Gmina Sośnicowice, działająca w imieniu własnym oraz jako Inwestor Zastępczy w imieniu Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sośnicowicach.

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
    REGON: 00053994000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa Gminnego Centrum Społeczno Kulturalnego i Biblioteki Publicznej w Sośnicowicach, którego Inwestorem jest Gmina Sośnicowice, działająca w imieniu własnym oraz jako Inwestor Zastępczy w imieniu Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sośnicowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową budową budynku, w którym znajdować się będą Gminne Centrum Społeczno Kulturalne oraz Biblioteka Publiczna. Wykonawca nadzoru inwestorskiego przyjmuje obowiązki w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane t.j. Dz.U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami, a w szczególności: 1. przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym zakresie Inspektor nadzoru ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 3. przedstawienie Zamawiającemu opinii w sprawie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych, 4. uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących robót budowlanych realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, 5. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych - w terminie nie później niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem do dziennika, 7. przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania - w terminie w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru, 8. bieżące kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym końcowego rozliczenia finansowego budowy, 9. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 10. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu, w porozumieniu z Zamawiającym, 11. współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji oraz przekazywanie Wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski, 12. niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych w projekcie, celem podjęcia decyzji dotyczących ich realizacji; bez zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydania polecenia Wykonawcy robót budowlanych na wykonanie robót dodatkowych, 13. przedstawianie Zamawiającemu opinii w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do samodzielnego podejmowania decyzji w tych sprawach, 14. niezwłoczne pisemne zawiadamianie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach, ewentualnych zakłóceniach związanych z realizacją prac, w tym również o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem przyczyn, 15. przekazanie Zamawiającemu kompletnej, sprawdzonej pod kątem merytorycznym dokumentacji powykonawczej /budowlanej, geodezyjnej i rozruchowej/ sporządzonej przez Wykonawcę robót budowlanych, 16. przekazanie Zamawiającemu kompletnego, sprawdzonego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych, 17. stawianie się na terenie przeprowadzanych robót budowlanych bez dodatkowego wezwania w czasie wykonywania robót wymagających jego nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone, 18. zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 19. na wezwanie Zamawiającego udział w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym wykonanej inwestycji. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje budowę budynku wraz z wewnętrzną linią zasilającą WLZ i oświetleniem zewnętrznym terenu, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłączem wodociągowym, zjazdem, miejscami postojowymi, drogami wewnętrznymi i dojściami do budynku oraz zadaszonym miejscem na pojemniki na nieczystości stałe, a także wyposażenie pomieszczeń, bez sprzętu komputerowego - komputery, monitory. Kubatura budynku: 8728,00m3 Powierzchnia zabudowy: 1088,80m2 Powierzchnia użytkowa: 1494,20m2 Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem w technologii tradycyjnej murowanej z drewnianą więźbą dachową. Całość składa się z dwóch podobnych do siebie części połączonych ze sobą przeszklonym parterowym łącznikiem komunikacyjnym. Budynek przekryty jest dachem dwuspadowym o spadku 33°. Szczegółowy opis nadzorowanego zadania zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 PLN -dwa tysiące złotych. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem najpóźniej do dnia 21.08.2013r. na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach, ul. Rynek 19 nr 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa Gminnego Centrum Społeczno Kulturalnego i Biblioteki Publicznej w Sośnicowicach. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału dokumentu w sekretariacie Urzędu Miejskiego, Sośnicowice, ul. Rynek 19 do dnia 22.08.2013r. do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach