Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem nabrzeży w Punkcie Bazowania Kołobrzeg przy ul. Wiosenna 4a, będących w administracji 17 WOG Koszalin.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.ron.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem nabrzeży w Punkcie Bazowania Kołobrzeg przy ul. Wiosenna 4a, będących w administracji 17 WOG Koszalin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem nabrzeży w Punkcie Bazowania Kołobrzeg przy ul. Wiosenna 4a, będących w administracji 17 WOG Koszalin w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, realizowanego w związku z art. 18 ust. 2, zgodnie z art.12 ust 1pkt. 4), art. 25 i art. 26 Ustawy prawo budowlane dla zadania: „Roboty budowlane związane z remontem nabrzeży w PB Kołobrzeg, będących w administracji 17 WOG Koszalin” 3. Do zakresu usługi należy: 1) wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem nabrzeży w Punkcie Bazowania Kołobrzeg przy ul. Wiosenna 4a, będących w administracji 17 WOG Koszalin, zgodnie z przepisami wynikające z art. 25, art. 26 ustawy Prawo budowlane ((t. j. Dz.U. 2018 r., 1202, 1276, 1496, 1669, 2245, z 2019 r. poz. 51, 630, 695, 730.); 2) pobyty na budowie w odstępach czasu wymagających nadzoru nad realizacją robót remontowych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (oraz na każde wezwanie kierownika robót lub Zamawiającego), 3) kontrola terminowości wykonywania robót budowlanych, 4) organizowanie rad budowy - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 5) udział w odbiorach częściowych i końcowym robót budowlanych, 6) kompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej, 7) końcowe rozliczenie zadania remontowego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w ramach w/w warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka Pozostałe/Zamówienia publiczne/2019/powyżej 30000 euro informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazują Zamawiającemu wraz z oświadczeniem (wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 3 do SIWZ); 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (wzór – załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach