Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 472-96-32 , fax. 056 474-27-14
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego
ul. Rynek 1 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 472-96-32, fax. 056 474-27-14
REGON: 00052368800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście Lubawskim - końcowy etap (obszar 4) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację obowiązków wynikających z art. 25, 26 i 27 - Prawa budowlanego. Zakres nadzorowanej inwestycji stanowi: a) wykonanie głównych kanałów sanitarnych grawitacyjnych o długości 8200 m z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 160 - 250 mm, b) wykonanie przykanalików sanitarnych w ilości 313 szt. o łącznej długości 1820 m z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 160 mm, c) wykonanie kanałów sanitarnych tłocznych o długości 1885 m z rur kanalizacyjnych PE o średnicy 90 - 160 mm, d) wykonanie przyłączy kanalizacyjnych gminy miejskiej Nowe Miasto Lubawskie w ilości 6 szt. o łącznej długości 72 m, e) wykonanie trzech automatycznych przepompowni, f) wykonanie studzienek z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm, g) wykonanie studzienek z tworzywa sztucznego o śred. 400 mm, h) odtworzenie nawierzchni drogowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (każda) w tym jednej realizowanej w całości w granicach administracyjnych miasta, - osoby wyznaczone do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru posiadają uprawnienia umożliwiające nadzorowanie robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych, dróg oraz sieci i instalacji elektroenergetycznych, - każda z osób wyznaczonych do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru posiada co najmniej 3 lata stażu pracy zawodowego jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru, wykształcenie wyższe techniczne, oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów. Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł (każda) w tym jednej realizowanej w całości w granicach administracyjnych miasta, przygotowany; Zamawiający uwzględni zamówienia rozpoczęte przed wskazanym okresem 3 lat, a zakończone w wymaganym okresie. g) dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane należycie (listy referencyjne, polecające, rekomendacje itp.); h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję inspektorów nadzoru; i) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w w/w wykazie; j) zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis wskazanych w w/w wykazie osób na listę członków właściwej izby; k) jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a więc nie będące jego pracownikami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji przebudowy ul. Studziennej w Elblągu wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-06-29 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu : rozbiórka starego i budowa nowego mostu nad rzeką Młynówką w msc. Słupnica w km 34+540 DW nr 538 wraz z rozbudową drogi na odcinku ok 800 m.
Dodano: 2016-05-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II
Dodano: 2016-05-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektorów nadzoru inwestorskiego związanej z realizacją zadania Budowa lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 13/2016
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi podczas realizacji inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania ul. Zieluńskiej, Żeromskiego 3 maja, Słonecznej w Lidzbarku.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Marii Konopnickiej w Elblągu od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z Aleją Józefa Piłsudskiego - etap I
Dodano: 2016-03-11 - Kompleksowy nadzór nad realizacją zadań budowlanych pod nazwą: modernizacja budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4, modernizacja dachu w I/ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, termomodernizacja budynku w I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
Dodano: 2015-07-29 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego rozbiórki starego i budowy nowego wiaduktu nad linią PKP w ciągu drogi krajowej nr 22 koło miejscowości Elbląg
Dodano: 2015-06-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Kwietniewo - Rychliki.
Dodano: 2015-03-31 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne
Dodano: 2015-03-16