Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego przy ul. Zygmunta Starego w Pile w ramach projektu „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”.

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
    REGON: 57079116400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego przy ul. Zygmunta Starego w Pile w ramach projektu „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, drogowej i elektrycznej wraz z rozliczeniem rzeczowo-finansowym zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego przy ul. Zygmunta Starego w Pile” w ramach projektu „Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez poprawę mobilności miejskiej w Pile”. 2. Pełna dokumentacja przetargowa dotycząca robót budowlanych podlegających nadzorowi tj. specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, dokumentacja techniczna robót budowlanych oraz pozostałe dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bip.pila.pl w zakładce Zamówienia publiczne/ zamówienia udzielane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych/ numer postępowania BZP 271.7. 2020. Po opracowaniu pełnej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiający niezwłocznie przekaże ją Inżynierowi Kontraktu. Uwaga Zamawiający informuje, że inspektorem nadzoru robót sanitarnych będzie pracownik Urzędu Miasta Piły Wydziału Rozwoju i Funduszy Europejskich – Beata Kucharska-Kucznier. 3. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje lokalizację nowych wiat rowerowych, centrum informacji miejskiej i rowerowej oraz przebudowę pasa drogowego w zakresie lokalizacji nowych stanowisk postojowych dla komunikacji miejskiej i międzymiastowej. 4. W zakres obowiązków i czynności Wykonawcy wchodzi m.in.: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji, dokumentacją budowy. Wniesienie uwag do otrzymanej dokumentacji w terminie do 5 dni od daty przekazania jej przez Zamawiającego; 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo budowlane i obowiązkami nałożonymi w uzyskanych dla przedmiotowej inwestycji decyzjach, zgodach i innych dokumentach związanych z realizacją zadania; 3) zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami; 4) zaopiniowanie w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił podstawę wykonania i rozliczeń za wykonane roboty; 5) analizowanie i rekomendacje dotyczące wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach lub innych dokumentach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu robót budowlanych; 6) nadzór i kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji zgodnie z przepisami, w tym zasadami i wytycznymi dla przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – WRPO na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa; 7) współpraca z Zamawiającym przy przygotowywaniu wniosków o płatność i wniosków sprawozdawczych dla Instytucji Zarządzającej; 8) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i finansowych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego, umowy na realizację inwestycji z wykonawcą robót budowlanych, umowy o pożyczkę oraz wytycznych WRPO na lata 2014-2020; 9) czynne wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania; 10) monitorowanie postępu prac; 11) zapewnienie codziennej dyspozycyjności na terenie budowy; 12) współpraca z nadzorem autorskim w tym zatwierdzanie rysunków zamiennych, dodatkowych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego; przekazanie ich do realizacji wykonawcy robót budowlanych; prowadzenie rejestru tych rysunków; 13) zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; 14) nadzór i akceptacja przeprowadzonych badań i sprawdzeń, testów i technologicznych rozruchów; 15) nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia budowy; 16) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania; 17) rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; 18) zachowanie poufności informacji; 19) utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji; 20) kontrola i nadzór nad zgodnością realizacji robót z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska oraz ustawy o odpadach; 21) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, umową, specyfikacją techniczną oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym; 22) zatwierdzanie proponowanych metod i technologii wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez wykonawcę robót budowlanych; 23) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót; 24) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych urządzeń i materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonymi w Prawie budowlanym oraz innych przepisach; 25) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę robót; 26) opiniowanie na wniosek Zamawiającego wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; 27) opiniowanie i rekomendowanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych oraz robót zaniechanych, zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych, pod względem rzeczowym, finansowym, technicznym oraz w zakresie terminu ich wykonania; 28) uczestnictwo i weryfikacja w sporządzaniu protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych, zamiennych oraz wystąpienia robót zaniechanych; 29) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych i końcowego, dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych będących podstawą do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowanych; 30) uczestnictwo minimum raz w miesiącu w radach budowy dotyczących postępu robót, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych; 31) weryfikacja i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczych robót budowlanych; 32) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów częściowych, końcowych; podejmowanie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z przygotowaniem protokołów odbioru w porozumieniu z Zamawiającym; 33) wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas prowadzenia robót budowlanych oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym; 34) opiniowanie na wniosek Zamawiającego wszelkich roszczeń wykonawcy robót budowlanych, związanych z realizacją umowy na roboty budowlane, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne; 35) zapewnienie krótkoterminowego zastępstwa podczas nieobecności wynikającej z okresu urlopowego lub choroby, którejkolwiek z osób wymienionych w ofercie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 36) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, odbiorowych oraz innych, mogących powstać w okresie udzielonej przez wykonawcę robót rękojmi i gwarancji, sporządzanie i dystrybucję protokołów z tych przeglądów dla zainteresowanych stron; 37) każdorazowe uczestnictwo w przeglądach w przypadku pojawienia się wad, zgłaszanych wykonawcy robót, okresowej inspekcji wad usuwanych przez wykonawcę robót; 38) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy na roboty budowlane w okresie gwarancyjnym; 39) wykonywanie innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji umowy na roboty budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem; 40) weryfikacja kompletnej dokumentacji powykonawczej; 41) zatwierdzanie i weryfikacja dokumentacji technicznej przedkładanej przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach ich umów; 42) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportów końcowych z realizacji robót w terminie do 10 dni po zakończeniu umowy na roboty budowlane tj. po pozytywnym odbiorze końcowym robót. Raporty końcowe z realizacji robót budowlanych – oddzielne dla odnowienia elewacji budynku, budowy platformy dźwigowej dla niepełnosprawnych i modernizacji auli szkolnej winny zawierać w szczególności: a) wykaz wszystkich wykonanych robót; b) analizę problemów i zastosowanych środków zaradczych, które wystąpiły w trakcie realizacji; c) wykaz zatwierdzonych i wbudowanych wyrobów budowlanych; d) podsumowanie działań związanych z ochroną środowiska podczas realizacji robót budowlanych; e) kompletną korespondencję, prowadzoną w ramach nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; f) potwierdzenie przekazania dokumentacji powykonawczej (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) zrealizowanych obiektów wraz ze spisem dokumentów; g) analiza i podsumowanie realizacji budowy w kontekście przepisów Prawa budowlanego z wyspecyfikowaniem wszelkich decyzji administracyjnych i ich rozliczenia; h) potwierdzone przez Inżyniera Rezydenta, za zgodność z oryginałem kopie: - protokołów dokonanych odbiorów robót zanikających; - protokołów z prób, rozruchów i odbiorów instalacji i urządzeń; - protokołów odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; - protokołów usuwania materiałów niebezpiecznych; 43) Wykonawca opracowane raporty przekazuje do Wydziału Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Piły (wersji papierowej 1 egz. oraz dodatkowo na płycie CD). 5. Wszelkie decyzje Inżyniera Kontraktu, dotyczące zmiany przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym, zawieszenia wykonania robót, wymagają zatwierdzenia Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach