Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. 3 Maja 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 280 21 50 , fax. 0-63 280 21 69
- Data zamieszczenia: 2010-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
ul. 3 Maja 8 8
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 280 21 50, fax. 0-63 280 21 69
REGON: 31106108000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia jest usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III ( o pow. działki 2.10,64 ha położonej w Turku przy ul. Konińskiej) stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991r. pod numerem rejestru A - 461/202. nr pozwolenia na budowę 246/08 z dnia 28.05.2008r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad robotami wszystkich branż zgodnie z załączoną dokumentacją projektową ( Załącznik nr 3 ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4), przedmiarem robót ( załącznik nr 5 ) oraz materiałami uzupełniającymi i zamiennymi (załącznik nr 6) a w szczególności nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem robót w branżach: a) budowlanej, b) instalacji, w tym min. : - elektrycznej zewnętrznej, - sanitarnej wewnętrznej budynku A i B - przyłącza gazowego, - przyłączy do budynku, c) drogowej, d) zagospodarowaniu terenu, w tym : - ogrodzenie frontowe, - zieleni + wyrównania terenu, - usuwaniu korzeni, - oczyszczeniu stawu z namułu. Przedmiot zamówienia obejmuje również nadzór nad: - bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, - wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych, zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, - przygotowaniem i skompletowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Z uwagi na bieżące rozliczanie w/w inwestycji przedmiotem nadzoru jest również w szczególności: - współpracą z Zamawiającym przy zatwierdzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego, - kontrola nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót, ich zakresu oraz ich finansowego wykonania (zafakturowania przez wykonawcę), - prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji. Do zadań inspektora nadzoru należy: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy e) niezwłoczne rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i formalnych wynikających w trakcie realizacji inwestycji, f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, w szczególności nadzór nad ścisłym przestrzeganiem przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót oraz ich finansowego wykonania (zafakturowanie przez wykonawcę), i) nadzór nad bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, j) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, k) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, l) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, m) prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, n) Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z nadzorem nad zgodnością wykonywanych prac z decyzjami i uzgodnieniami wydanymi przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pośrednictwa w wynajmie powierzchni budynków i usługi zarządzania nieruchomością Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji
Dodano: 2016-02-17 - Sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii w roku 2016.
Dodano: 2016-01-27 - ZARZĄDZANIE ZASOBEM KOMUNALNYM GMINY WRZEŚNIA
Dodano: 2015-12-09 - Usługa zarządzania gminnymi obiektami sportu i rekreacji
Dodano: 2015-12-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9.
Dodano: 2015-10-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9
Dodano: 2015-09-17 - Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Dodano: 2015-09-09 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Dobra Rycerskie Tom III Baszków.
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Rydzyna
Dodano: 2015-03-19 - Sporządzanie wycen nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Gospodarowania Mieniem w roku 2015.
Dodano: 2014-10-17