Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 280 21 50 , fax. 0-63 280 21 69
  • Data zamieszczenia: 2010-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku
    ul. 3 Maja 8 8
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 280 21 50, fax. 0-63 280 21 69
    REGON: 31106108000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia jest usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 wraz z infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - ETAP III ( o pow. działki 2.10,64 ha położonej w Turku przy ul. Konińskiej) stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991r. pod numerem rejestru A - 461/202. nr pozwolenia na budowę 246/08 z dnia 28.05.2008r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad robotami wszystkich branż zgodnie z załączoną dokumentacją projektową ( Załącznik nr 3 ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4), przedmiarem robót ( załącznik nr 5 ) oraz materiałami uzupełniającymi i zamiennymi (załącznik nr 6) a w szczególności nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem robót w branżach: a) budowlanej, b) instalacji, w tym min. : - elektrycznej zewnętrznej, - sanitarnej wewnętrznej budynku A i B - przyłącza gazowego, - przyłączy do budynku, c) drogowej, d) zagospodarowaniu terenu, w tym : - ogrodzenie frontowe, - zieleni + wyrównania terenu, - usuwaniu korzeni, - oczyszczeniu stawu z namułu. Przedmiot zamówienia obejmuje również nadzór nad: - bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, - wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych, zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, - przygotowaniem i skompletowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Z uwagi na bieżące rozliczanie w/w inwestycji przedmiotem nadzoru jest również w szczególności: - współpracą z Zamawiającym przy zatwierdzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego, - kontrola nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót, ich zakresu oraz ich finansowego wykonania (zafakturowania przez wykonawcę), - prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji. Do zadań inspektora nadzoru należy: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy e) niezwłoczne rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i formalnych wynikających w trakcie realizacji inwestycji, f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, w szczególności nadzór nad ścisłym przestrzeganiem przez wykonawcę robót harmonogramu rzeczowo-finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót oraz ich finansowego wykonania (zafakturowanie przez wykonawcę), i) nadzór nad bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, j) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, k) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, l) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, m) prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, n) Reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z nadzorem nad zgodnością wykonywanych prac z decyzjami i uzgodnieniami wydanymi przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach