Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI dla zadania pn.: Przebudowa wraz z rozbudową dróg powiatowych nr 1180D i 1181D, ul. Lipowa i ul. ks. Jana Skiby w Przemkowie

Powiat Polkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, św. Sebastiana 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 15 00 , fax. 76 746 15 01
  • Data zamieszczenia: 2022-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
    św. Sebastiana 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 15 00, fax. 76 746 15 01
    REGON: 390647239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI dla zadania pn.: Przebudowa wraz z rozbudową dróg powiatowych nr 1180D i 1181D, ul. Lipowa i ul. ks. Jana Skiby w Przemkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI dla zadania pn.: Przebudowa wraz z rozbudową dróg powiatowych nr 1180D i 1181D, ul. Lipowa i ul. ks. Jana Skiby w Przemkowie realizowanego w ramach dofinansowania z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/7505/PolskiLad oraz dofinansowanie z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.2) Zamawiający podzielił roboty budowlane dla ww. zadania na dwie części:część nr 1 – ZREALIZOWANA - dotyczy odcinka drogi powiatowej nr 1181D od km 0+285 do km 0+336 (ul. Lipowa),część nr 2 – PLANOWANE DO REALIZACJI - dotyczy odcinka drogi powiatowej nr 1181D od km 0+000 do km 0+285 (ul. Lipowa) i odcinka drogi powiatowej nr 1180D od km 0+555 do km 0+625 (ul. ks. Jana Skiby)3) PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO, które jest objęte niniejszym postępowaniem dotyczy części nr 2 i obejmuje roboty budowlane, w szczególności: a) budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej – ok. 630 mb. (ok. 1450 m2),b) budowę/przebudowę zjazdów na posesję – 18 szt. (ok. 540 m2) o nawierzchni z kostki kamiennejc) przebudowę jezdni wraz z remontem konstrukcji (6 m szerokości) – 342 mb (ok. 2.620 m2),d) budowę wyniesionych skrzyżowań – 2 szt. (ok. 590 m2),e) budowę miejsc postojowych, o nawierzchni z kostki kamiennej (ok. 78m2),f) budowę nawierzchni utwardzonych z koski kamiennej (ok. 100m2),g) budowę oświetlenia drogowego na odcinku ok 350 mb,h) budowę kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok 691 mb,:• studnie z kręgów betonowych ø1200 z włazem żeliwnym klasy D400 – 22 szt.• studnie PP DN600 z włazem żeliwnym klasy D400 – 2 szt.• studnie PP DN425 z włazem żeliwnym klasy D400 – 17 szt.i) budowę kanału technologicznego o długości 329 mb od S1 do S8,j) wprowadzenie nowego oznakowania pionowego oraz poziomego (grubowarstwowego) zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacja ruchu,k) wycięcie 46 szt. drzew.l) wykonanie nasadzeń zastępczych: lipa drobnolistna o obwodzie pnia min. 14 - 16 cm (mierzony na wysokości 100 cm) – 26 szt. wraz z kratami wokół drzew i nawierzchnią z kostki kamiennej 9/11 cm – 12 szt. lub palikowaniem – 14 szt. oraz pielęgnacją nasadzonej zieleni w okresie gwarancji,m) nasadzenia zieleni niskiej – ok 900 m2n) montaż elementów małej architektury (ławki parkowe) – 2 szt.4) Szczegóły sposobu realizacji robót budowlanych zostały zawarte w dokumentacji projektowej, opracowanej przez: E-DRO Projekt Ewelina Dragań, z/s ul. Szybowa 19, 59-300 Lubin, zawierającej: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, docelową organizację ruchu, czasową organizację ruchu, opinię o geotechnicznych warunkach podłoża.SWZ na roboty budowlane nadzorowanej inwestycji wraz z załącznikami dostępna jest na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2fd927e7-311f-4233-870c-cac4e8e9e384
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia:A) co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji INSPEKTORA NADZORU BRANŻY DROGOWEJ – koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robami w ww. specjalności.B) co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji INSPEKTORA NADZORU BRANŻY SANITARNEJ posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robami w ww. specjalności.C) co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji INSPEKTORA NADZORU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami w ww. specjalności.D) co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji INSPEKTORA NADZORU BRANŻY TELETECHNICZNEJ posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa) i co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami w ww. specjalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach