Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. Budowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mysłakowicach wraz z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.MYSLAKOWICE.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. Budowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mysłakowicach wraz z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski zadania pod nazwą: Budowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mysłakowicach wraz z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową obiektu budowlanego, budynku parterowego - piętrowego bez poddasza użytkowego i nie podpiwniczonego, w technologii tradycyjnej, który będzie mieścił SPZOZ z zespołem rehabilitacyjnym i apteką i GOPS o kubaturze 8 895 m 3 i powierzchni użytkowej 1631,8 m2 , w tym apteka - 155,8 m2 , SPZOZ- 987,4 m2 w tym: parter 617,5 m2 i piętro 369,9 m2 , GOPS 488,6 m2 w tym: parter - 249,4 m2 i piętro 239,2 m2. Zaprojektowano: fundamenty jako ławy fundamentowe z betonu B-20, ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane, stropy prefabrykowane, klatka schodowa wewnętrzna żelbetowa, dach płatwiowo krokwiowy, wewnętrzne instalacje: wbudowana kotłownia gazowa o mocy 130 kW, centralne ogrzewanie, instalacja wodociągowa, kanalizacja sanitarnej, telefoniczna i komputerowa, klimatyzacyjna, budowa dojść, dojazdów, parkingów, placów i zieleni. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Nadzór inwestorski realizowany będzie dla robót budowlanych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w skład, której wchodzą: Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne, Wykonawca przed złożeniem oferty powinien się zapoznać z ww. dokumentacją dostępną w Urzędzie Gminy Mysłakowice, pokój nr 10 w godzinach od 7 do 15. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem tych robót; - uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego oraz ich protokołowanie; - wydawanie zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym; - podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót; - pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora (Zamawiającego); - kontrola dokumentacji wykonawcy robót budowlanych, w tym sprawdzanie protokołów odbiorowych; - kontrola rozliczeń finansowych budowy (ewidencja i bilansowanie dokumentów rozliczeniowych - faktur i rachunków); - współpraca z Inwestorem (Zamawiającym), jednostką projektową i wykonawczą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych; - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora (Zamawiającego); - uczestnictwo w procesie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami bhp, sanitarnymi, p.poż.; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, i dokonywania w nim wpisów; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zadania inwestycyjnego; - przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze. Przewidywany w umowie z Wykonawcą czas trwania robót budowlanych wynosi do dnia 31.08.2010 r. Celem prawidłowego wykonania obowiązków, o których mowa w pkt. 1 , Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien: - kontrolować roboty budowlane, co najmniej 2 razy w tygodniu - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl/BIP/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach