Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Orzyc na odcinku od km 121+700 do km 123+200 oraz od km 124+500 do km 125+460 gm. Janowo, Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie

Województwo Warmińsko-Mazurskie - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-526 Olsztyn, ul. Partyzantów 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 71 00 , fax. 89 521 71 01
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Warmińsko-Mazurskie - Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie
    ul. Partyzantów 24 24
    10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 71 00, fax. 89 521 71 01
    REGON: 51949947200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Orzyc na odcinku od km 121+700 do km 123+200 oraz od km 124+500 do km 125+460 gm. Janowo, Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę, m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Orzyc na odcinku od km 121+700 do km 123+200 oraz od km 124+500 do km 125+460 gm. Janowo, Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie. Celem zamówienia jest pełnienie nadzoru nad robotami budowlanymi, a zakres świadczonych usług obejmuje m. in.: 1) wykonywanie czynności inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej, 2) kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami, 3) wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie rozwiązań zamiennych ewentualnie robót dodatkowych, których konieczność realizacji wynikła w trakcie wykonania robót, lub zgłaszanych przez kierownika budowy. 4) kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ, 5) czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów bhp przy realizacji inwestycji, 6) udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania, 7) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 8) kontrolowanie i egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych, w tym kontrola zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami, 9) podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji ww. harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian 10) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 11) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 12) dokonywanie w dzienniku budowy wpisów o gotowości do odbioru oraz udziału w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą robót oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazaniu ich do użytkowania, 13) udział (na żądanie Zamawiającego) w pracach komisji technicznych na budowie lub u Zamawiającego, 14) kompletowanie oraz weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych a także kosztorysów na ewentualne roboty zamienne lub dodatkowe, oraz przekazanie jej przed rozpisaniem odbioru końcowego robót kierownikowi RO, 15) rozliczanie inwestycji m. in. sprawdzenie i opisanie faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót, pod względem merytorycznym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wytycznymi organów nadrzędnych odpowiedzialnych za realizację inwestycji objętych PROW 2007-2013 16) sporządzanie i przekazywanie do odpowiedniego terytorialnie RO podpisanych protokołów częściowych i końcowego odbioru robót wraz ze sprawdzeniem rozliczenia finansowego prac oraz obmiaru wykonanych robót, 17) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem, na podstawie odrębnego zlecenia, w przypadku zaistnienia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzenie niezbędnych dokumentów, w tym m.in. opinii, weryfikacji, itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi; 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) sporządzanie i przekazywanie do odpowiedniego terytorialnie RO, co dwa tygodnie oraz na dzień zakończenia prac, sprawozdania o stanie zaawansowania robót (wyłączając okres, w którym nie są prowadzone roboty) obrazującej: postęp robót, napotkane problemy oraz propozycje ich rozwiązania, przyczyny opóźnień, zaangażowanie sprzętowe i osobowe Wykonawcy robót, dokumentację fotograficzną, inne dokumenty związane z realizowaną inwestycją. 20) weryfikacji dokumentacji technicznej, sporządzanej przez Wykonawcę robót, w celu przedłożenia do organów nadzoru budowlanego, 21) rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 22) współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (w tym z pracownikami odpowiedniego terytorialnie R.O. oraz osobami sprawującymi inne nadzory m.in. nadzór archeologiczny, konserwatorski, ichtiologiczny) oraz informowanie ich o terminach prac wymagających danego nadzoru w przypadku gdy prowadzenie nadzorów jest wymagane, 23) w przypadku konieczności pełnienia innych nadzorów (nadzoru archeologicznego, konserwatorskiego, ichtiologicznego itp.) koordynacja tych prac, 24) pobyt w biurze RO właściwego terytorialnie dla realizowanej inwestycji raz w tygodniu w terminie wcześniej uzgodnionym z kierownikiem RO (oraz na wezwanie Zamawiającego) w celu przekazania informacji, sprawozdań oraz dokumentów dotyczących nadzorowanej inwestycji (wyłączając okres, w którym nie są prowadzone roboty, 25) pobyt na budowie, co najmniej dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego potwierdzony wpisem do dziennika budowy (wyłączając okres, w którym nie są prowadzone roboty) a także potwierdzoną przez kierownika budowy i kierownika właściwego terytorialnie RO kartą nadzoru inwestorskiego. II. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór: Zakres robót inwestycyjnych wymagających nadzoru inwestorskiego, został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót pn. Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Orzyc na odcinku od km 121+700 do km 123+200 oraz od km 124+500 do km 125+460 gm. Janowo, Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie. Powyższe opracowania zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zmiuw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=154:ksztaltowanie-przekroju-poprzecznego-i-podluznego-koryta-rzeki-orzyc-na-odcinku-km-121700-123200-oraz-km-124500-125460-gm-janowiec-woj-warminsko-mazurskie&catid=86&Itemid=476
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach