Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa układu drogowego w obrębie Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Paniówkach”

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa układu drogowego w obrębie Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Paniówkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego, obejmującego zarządzanie, koordynację, kontrolę, nadzór i rozliczenie, nad realizacją zadania „Przebudowa układu drogowego w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Paniówkach” obejmującego: a) Przebudowę dróg o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej długości 522 mb o zmiennej szerokości obramowanej krawężnikiem betonowym. b) Budowę miejsc postojowych, zatoki postojowej oraz powierzchni utwardzonej o nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1361 m2 obramowanej krawężnikiem drogowym. c) Budowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1020 m2 obramowanej obrzeżem betonowym. d) Budowę kanalizacji deszczowej (PVC fi 400 mm, fi 315 mm) o długości 422 mb oraz przykanalików wpustów ulicznych (fi 200 mm). e) Budowę oświetlenia ulicznego obejmująca ułożenie kabla energetycznego (648 mb), ustawienie nowych słupów stalowych (15 szt.) ustawionych na fundamentach betonowych wraz oprawami typu LED (20 szt.). f) Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej i energetycznej. 2. Nadzór inwestorski będzie pełniony nad robotami realizowanymi zgodnie z dokumentacją projektową (obejmującą projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB) oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym które są integralną częścią umowy stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy Gierałtowice w zakładce Zamówienia publiczne/ogłoszenie o wszczęciu postępowania/ Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dla zadania Przebudowa układu drogowego w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Paniówkach pod adresem: http://bip.gieraltowice.pl/4605/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania-dla-zadania-przebudowa-ukladu-drogowego-w-obrebie-zespolu-szkolno-przedszkolnego-w-paniowkach.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. wykaz doświadczenia inspektora nadzoru, deklarowaną ilość pobytów inspektora nadzoru na budowie w każdym tygodniu, d. wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, 2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Dokumenty informujące , czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt.10 i 11 SIWZ) 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 7.. Przed dniem podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest: 7.1. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres wykonywanej usługi, 7.2. Przedłożyć uprawnienia budowlane osób biorących udział w wykonaniu zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach