Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa sieci cieplnych magistrali wschód i magistrali północ w Cieszynie

Energetyka Cieszyńska Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Mostowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8576700 , fax. 33 8576707
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Energetyka Cieszyńska Spółka z o.o.
    ul. Mostowa 2 2
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 8576700, fax. 33 8576707
    REGON: 07055434000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego z udziałem Gminy Cieszyn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa sieci cieplnych magistrali wschód i magistrali północ w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania pn. Przebudowa sieci cieplnych magistrali wschód i magistrali północ w Cieszynie w ramach projektu pn. Przebudowa sieci ciepłowniczych w Cieszynie. W zakres robót objętych nadzorem wchodzi: Przebudowa sieci cieplnych magistrali wschód i magistrali północ w Cieszynie z podziałem na niżej wymienione części Zadania: Część I Zadania w zakresie obejmującym: - przebudowę sieci cieplnej magistrali Wschód w rejonie ul. Frysztackiej w zakresie średnic od DN32 do DN250 i łącznej długości ok. 0,7 km, - rozbiórkę 3 przewodowej napowietrznej sieci cieplnej odgałęzienia magistrali Wschód w rejonie ul. Ks. Janusza, w zakresie średnic od DN50 do DN150 i łącznej długości ok. 0,09 km, - demontaż 2 przewodowej kanałowej sieci cieplnej magistrali Wschód w rejonie ul. Frysztackiej o średnicy DN32 i długości ok. 0,07 km, Część II Zadania w zakresie obejmującym przebudowę sieci cieplnej magistrali Wschód na odcinku od ul. Chopina do GSW os. Piastowskie przy ul. Dolnej w zakresie średnic od DN25 do DN200 i łącznej długości ok. 1,1 km, Część III Zadania w zakresie obejmującym: - przebudowę sieci cieplnej (4 przewodowej na 3 przewodową) magistrali północ na odcinku od zakładu EC do PPG Polifarb Cieszyn przy ul. Chemików w zakresie średnic od DN20 do DN400 i łącznej długości ok. 4,3 km, - demontaż odcinków sieci cieplnej magistrali północ w zakresie średnic od DN40 do DN400 i łącznej długości ok. 1,86 km. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót dla części III Zadania oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które znajdują się do wglądu w siedzibie Energetyki Cieszyńskiej Sp. z o.o., ul. Mostowa 2, od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00. Kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej dostępna jest również na stronie internetowej www.ec.cieszyn.pl w zakładce Zamówienia publiczne - Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa sieci ciepłowniczych w Cieszynie - Przebudowa sieci cieplnych magistrali wschód i magistrali północ w Cieszynie. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1.wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), 2.reprezentowania zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania zamawiającemu do zatwierdzenia, bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem, 4.sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, 5.systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem i informowanie zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz zaproponowanie programów naprawczych, 6.kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, 7.stwierdzania konieczności pobytu projektanta na budowie, 8.wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9.potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokole odbioru robót, 10.wydawania kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisów o dowodach dopuszczenia materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, 11.żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 12.dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 13.nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Jeżeli zajdzie taka konieczność nadzór nad realizacją zadania powinien być codzienny, 14.rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemów natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, 15.organizowania i prowadzenia narad technicznych - rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inspektor nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego po uzgodnieniu terminu, 16.udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, 17.uzgadniania sposobu postępowania z zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych i/lub uzupełniających (inspektor nadzoru ocenia przesłanki zawarcia aneksu do umowy z wykonawcą robót), 18.występowania na piśmie z wnioskiem do zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym udokumentowaniem, 19.sporządzania Protokołu negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót - robót dodatkowych lub/i zamiennych, zawierające wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny, odpowiednio dla robót dodatkowych i/lub robót zamiennych. Protokół negocjacji stanowi załącznik do Protokołu konieczności. Wniosek o roboty dodatkowe lub/i zamienne wraz z Protokołem konieczności, Protokołem negocjacji i innymi dokumentami Inspektor nadzoru niezwłocznie przekazuje zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia - ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza zamawiający, 20.sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, 21.zawieszenia/wstrzymywania robót, w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 22.opracowywania dla zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiałów niezbędnych do przygotowania sprawozdań, raportów, rozliczeń, wniosków o płatność, itp., 23.potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych zadań i przekazania do użytkowania, 24.sprawdzania kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 25.sprawdzania wykonania zadania i jego zgodności z dokumentacją projektową, 26.kontroli wykonania dokumentacji powykonawczej, 27.dokumentowania przebiegu realizacji robót poprzez wykonanie zdjęć aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na płycie CD do siedziby zamawiającego najpóźniej w dniu złożenia końcowego rachunku za nadzór za poszczególne zadania, 28.skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub/i złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy we właściwym organie Nadzoru Budowlanego, 29.udziału w kontrolach zewnętrznych zadania, na wniosek zamawiającego, oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i informacji, 30.oceny, aprobaty bądź odrzucenia próśb wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają pisemnej zgody zamawiającego i powinny być konsultowane z zamawiającym, 31.opiniowania wykonanej dokumentacji zamiennej odcinków sieci cieplnej, w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy sieci cieplnej, na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi, 32.sprawdzanie kosztorysów ofertowych na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót, 33.przygotowanie rozliczenia końcowego zadania, 34.wykonywania wszystkich innych czynności, po uzgodnieniu z zamawiającym, a nie wymienionych w umowie z wykonawcą, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ec-cieszyn.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach