Gmina Stryków ogłasza przetarg
- Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
ul. Kościuszki 27
95-010 Stryków, woj. łódzkie
tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
REGON: 47205783300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na wykonaniu robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków”. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty został w dokumentacji, która dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.strykow.pl w zakładce Przetargi 2019, w ogłoszeniu o zamówieniu na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków”. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewnił nadzór inwestorki nad procesem inwestycyjnym w branży konstrukcyjno – budowlanej – inspektor wiodący oraz w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Szczegółowy zakres obowiązków: a) wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. b) analiza merytoryczna dokumentacji projektowej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych, c) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, umową o wykonanie robót budowlanych wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania, d) kontrola realizacji zadania zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) żądanie od wykonawcy robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacja projektową, f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania, g) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, rozwiązań technicznych, jednak o jakości i standardzie nie niższym niż przewidziano w dokumentacji projektowej, h) weryfikowanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktury, i) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi, j) udział w odbiorach: zanikających, częściowym i końcowym, k) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, l) ścisła współpraca z Zamawiającym i informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, m) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania, n) uczestniczenie w 3 przeglądach gwarancyjnych, o których Zamawiający powiadomi Inspektora nadzoru na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem przeglądu. Oznaczenie wg CPV: 71.24.70.00 -1 – nadzór nad robotami budowlanymi Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ” Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – ORLIK 2012” Powiatu Tomasowskie
Dodano: 2024-07-16 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
Dodano: 2024-06-05 - DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2023-11-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13