Przetargi.pl
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Myśliborskiej na odcinku ok. 340 m., w ramach zadania Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej”.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Myśliborskiej na odcinku ok. 340 m., w ramach zadania Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Myśliborskiej na odcinku ok. 340 m., w ramach zadania Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej”. 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zm.); 2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń inwestycji z wykonawcą inwestycji, jak również z jego podwykonawcami; 3) obsługę okresu gwarancyjnego oraz rękojmi (nie dłuższej niż 5 lat), tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego/ rękojmi oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia; b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej przez wykonawcę inwestycji oraz rękojmi (nie dłuższej niż 5 lat), w tym m.in. dokonywanie oceny wad/ usterek wraz z wyceną kosztów ich usunięcia. 2.1.2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie objętym nadzorem należy: 1. nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawa Budowlanego oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na budowę i umową z Wykonawcą inwestycji; 2. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych; 3. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 4. reprezentowanie interesów Zamawiającego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego poprzez sprawowanie kontroli zgodności budowy drogi z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w tym rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania do czasu faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą, w tym m.in. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie stosownych wpisów potwierdzających zgłoszone zastrzeżenia/uwagi/zalecenia, nadzorowanie, aby w trakcie realizacji inwestycji na terenie budowy i jej bezpośrednim sąsiedztwie utrzymywany był ogólny porządek oraz spełnione były wymagania wynikające z przepisów bhp, p.poż., bezpieczeństwa ruchu, a w przypadku ich naruszenia, niezwłocznego pisemnego zawiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; 5. ewentualna współpraca z inspektorami nadzorującymi budowę sąsiedniej inwestycji: dokończenie budowy szkoły podstawowej przy ul. Myśliborskiej, 6. nadzorowanie postępu robót oraz przekazywanie informacji Zamawiającemu, czy prowadzone prace są zgodne z przekazaną do realizacji dokumentacją, warunkami technicznymi i przepisami prawa, w tym informowanie Zamawiającego o opóźnieniach i zagrożeniach terminów realizacji robót (ich przyczynach i niezbędnych działaniach koniecznych w celu zapewnienia ich terminowej realizacji); 7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót drogowych oraz jakości wbudowanych materiałów (zgodnie z przepisami ustawy z 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych – Dz. U. z 2016r., poz.1570, ze zm.), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, akceptacja kart materiałowych; 8. kontrolowanie, aby wprowadzane uzasadnione zmiany projektowe i materiałowe oraz korekty i uzupełnienia dokumentacji projektowej były uzgodnione z projektantem, Zamawiającym nie powodowały zmian uniemożliwiających realizację inwestycji; 9. natychmiastowe informowanie Zamawiającego o niezgłoszonych Zamawiającemu podwykonawcach / dalszych podwykonawcach co do których Zamawiający zgłosił sprzeciw, a w razie stwierdzenia ich przebywania na terenie budowy lub wykonywania przez nich robót wstrzymanie robót prowadzonych przez tych podwykonawców wraz z wpisem powyższego do dziennika budowy (na podstawie treści paragrafu umowy Zamawiającego z wykonawcą dotyczącego podwykonawstwa i przyjętej zasady, iż bez zgody Zamawiającego wykonawca Zadania Inwestycyjnego nie może umożliwić podwykonawcy wejścia na teren budowy i rozpoczęcia prac); 10. powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach/skargach powstałych w związku z robotami oraz wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów w tym zakresie, w tym pomoc w sprawdzeniu ew. roszczeń podwykonawców wykonawcy oraz podwykonawców dalszych robót; 11. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót przez Wykonawcę inwestycji, nadto sprawdzanie stopnia ich zaawansowania i rozliczeń z tym związanych (w tym ewentualnych rozliczeń z podwykonawcami wykonawcy, zaakceptowanymi przez Zamawiającego oraz podwykonawców dalszych), nadto potwierdzanie gotowości Wykonawcy inwestycji do odbioru robót/ odbioru końcowego. 12. udział w sporządzaniu protokołów konieczności wraz ze sprawdzaniem kosztorysów wykonawcy, kalkulacji kosztów związanych z zaakceptowanymi przez Zamawiającego robotami: zaniechanymi, zamiennymi lub dodatkowymi (w miejsce zaniechanych/zamiennych); 13. dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgłoszonych przez Wykonawcę inwestycji, zgodnie z wymogami i terminami z umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania nr UD-II-WZP-271.18.2019.MLU.MRO/PN-b oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz warunkami technicznymi, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, nadto - uczestniczenie równolegle - w odbiorach tychże robót/prac w linii podwykonawczej/dalszego podwykonawstwa (tj. odbiorach dokonywanych z udziałem przedstawicieli wykonawcy Zadania Inwestycyjnego i podwykonawców) sprawdzenie i przekazywanie Zamawiającemu 1 egz. dokumentów z tym związanych ; 14. sprawdzenie kompletności/ poprawności dokumentacji powykonawczej Wykonawcy inwestycji z przepisami prawa budowlanego, w szczególności sprawdzenie aktualności aprobat technicznych i atestów dla wbudowanych materiałów i urządzeń, świadectw jakości i wyników prób oraz jej przyjęcie i zaopiniowanie przed przekazaniem Zamawiającemu; 15. udział w pracach komisji odbioru końcowego i przekazaniu w użytkowanie/ do eksploatacji wraz ze sporządzeniem protokołu/raportu; 16. udział w rozliczeniu (w aspekcie ilościowym oraz pod względem finansowym) robót (w tym ewentualnych podwykonawców Wykonawcy inwestycji) w trakcie budowy i po zakończeniu zadania inwestycyjnego objętego niniejszą umową, 17. udział w komisjach przeglądów gwarancyjnych w każdym roku trwania gwarancji jakości oraz rękojmi (nie dłuższej niż 5 lat) Wykonawcy inwestycji, w tym dokonywanie oceny wad/ usterek w robotach wraz z wyceną kosztów ich usunięcia wraz ze sporządzeniem protokołu/raportu; 18. sprawdzanie usunięcia wad i odbieranie robót wykonywanych w ramach usuwania wad w okresie gwarancji jakości/ rękojmi (w ramach ustalonego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust.1) wraz ze sporządzeniem protokołu/raportu; 19. wyegzekwowania od Wykonawcy inwestycji świadectwa (dokumentu gwarancyjnego) określającego szczegółowe warunki gwarancji udzielonej na wykonane roboty drogowe; 20. sprawdzenie i potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji w tym dokumentacji powykonawczej przygotowanej przez Wykonawcę inwestycji w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu; 21. przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia lub uzupełnienia książek odbiorów budowlanych; 2.1.3. Uprawnienia Wykonawcy: 1. Wykonawca w granicach umocowania wynikającego z niniejszej umowy - jest przedstawicielem Zamawiającego na terenie budowy objętej inwestycją i ma prawo: a) wydawać kierownikowi budowy, z możliwością potwierdzenia wpisem do dziennika budowy, polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót drogowych, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, warunkami technicznymi lub pozwoleniem na budowę. 2. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy inwestycji poleceń wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych. Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych nieobjętych umową zawartą z Wykonawcą inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy inwestycji przy zachowaniu wymogów umowy z nim zawartej oraz procedur wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli zajdzie konieczność wykonania pilnych robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wpisu w dzienniku budowy zalecenia wykonania stosownych robót zabezpieczających. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego. 4. W razie czasowej niemożności wykonywania obowiązków przez osobę wskazaną w § 1 ust. 4 Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć na ten okres zastępcę, którego zaakceptuje Zamawiający. Zastępca musi posiadać wymagane uprawnienia do nadzorowania robót oraz równorzędne doświadczenie, zaś Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania i zaniechania zastępcy, a także dokona z nim stosownego rozliczenia finansowego. 5. Wykonawca nie może dokonać cesji żadnych praw i roszczeń lub przeniesienia obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 2.1.4. OGÓLNY OPIS INWESTYCJI 1. Zakres prac obejmuje nadzór nad przebudową ul. Myśliborskiej na odcinku ok. 340 m, w ramach zadania „Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej”, tj. na odcinku pomiędzy ul. Piechocką a ul. Dorodną, (wraz ze wszystkimi innymi pracami, które umożliwiają uzyskanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji drogowej, zgodnie z przeznaczeniem. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności: 1) robót budowlanych, w tym: - wykonanie robót drogowych (w tym m.in. roboty: przygotowawcze, ziemne, krawężniki, obrzeża, podbudowy, nawierzchnie: jezdni, zatok, zjazdów, azyli i chodników), - wykonanie oświetlenia zewnętrznego, - wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu, - wykonanie odwodnienia. 2) dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej; 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie inwestycji (wniosek o pozwolenie na użytkowanie zostanie przygotowany przez Wykonawcę i przedłożony do podpisu Zamawiającemu). 2.1.5. Szczegółowy zakres robót został określony w: Zakres przedmiotu umowy określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, wzorze umowy oraz w dokumentacji technicznej dołączonej do postępowania pod nazwą: „Przebudowa ul. Myśliborskiej, w ramach zadania „Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Myśliborskiej”, nr postepowania znajdującej się na stronie www Zamawiającego pod linkiem: http://www.bialoleka.waw.pl/zamowienie-290-przebudowa_ul_mysliborskiej_w_ramach.html oraz https://umw.ezamawiajacy.pl/pn/umw/demand/notice/public/4720/details 2.2. Zamawiający wymaga aby osoba/osoby pełniąca funkcję inspektorów nadzoru: • w branży drogowej • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadały ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający nie określa rozwiązań równoważnych. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z tzw. Klauzuli społecznej. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie stosuje klauzuli społecznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia oraz innych dokumentów wymaganych w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. e) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (WRAZ Z OFERTĄ) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) w formie oryginału potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) aktualny dokument potwierdzający, że osoba podpisująca dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 3.6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.6. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. b) Oświadczenie dotyczące pozacenowych kryteriów oceny ofert – załącznik nr 1A do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 10 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie należy złożyć w oryginale w formie pisemnej. d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach