Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi w 2010 roku

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
    REGON: 00054902200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi w 2010 roku. Celem niniejszego zamówienia jest zapewnienie prawidłowej realizacji Umowy na Roboty budowlane poprzez sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej. Nadzór inwestorski dotyczy poniższych robót: - Odbudowy drogi gminnej Aleja Dobrej Matki w Milówce - Odbudowa drogi gminnej do Kubicy w Nieledwi Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje: Odbudowy drogi gminnej Aleja Dobrej Matki w Milówce Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wykopy, - przepusty, - podbudowy, - koryta ściekowe, płyty ażurowe, - nawierzchnię, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - znaki pionowe i bariery energochłonne. Odbudowa drogi gminnej do Kubicy w Nieledwi Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - podbudowy, - nawierzchnia. Wartość robót budowlanych (wg kosztorysów ofertowych) wynosi: 936.210,59 zł brutto Działalność Wykonawcy robót budowlanych: październik - listopad 2011r. 2. Miejsce realizacji robót: miejscowości Milówka, Nieledwia, gmina Milówka 3. Działania Wykonawcy obejmują w szczególności: - rzeczowe i finansowe rozliczenie Umowy na Roboty, - monitorowanie i kontrola Umowy na Roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym, - informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania, i lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Umowy na Roboty, - nadzór inwestorski nad wykonaniem Robót, w szczególności w zakresie wymaganym przez polskie prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy. Nadzór będzie wykonywany przez Specjalistę z branży drogowej posiadającego odpowiednie uprawnienia wymagane przez polskie prawo budowlane, - przegląd i analiza Dokumentów opracowywanych przez Wykonawcę Robót, stwierdzanie ich zgodności lub niezgodności z Umową na Roboty, - zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, które Wykonawca Robót zamierza wbudować, - sprawdzanie dokumentów dotyczących jakości, zatwierdzeń, certyfikatów zgodności, atestów, itp. oraz dokonywania rutynowych badan jakości w celu zapobiegania stosowaniu materiałów wadliwych lub niezgodnych z Projektem budowlanym, - dokonywanie razem z Wykonawcą Robót - częściowego oraz końcowego odbioru robót, zgodnie z warunkami Umowy na Roboty, - przygotowywanie protokołów odbiorów robót: częściowego oraz końcowego zgodnie z warunkami Umowy na Roboty, - poświadczanie postępu Robót i płatności dla Wykonawcy Robót, - organizacja okresowych narad roboczych na Budowie (1 raz na 2 tygodnie) z udziałem Zamawiającego i podejmowanie bieżących decyzji dotyczących wszystkich spraw wpływających na postęp Robót oraz sporządzanie protokołów z wszystkich formalnych narad - pisemne opiniowanie (w aspekcie prawnym, formalnym i merytorycznym) przyczyny nie dotrzymania: terminu zakończenia robót, terminów usunięcia wad lub terminów pośrednich wynikających z Harmonogramu rzeczowo-finansowego z winy Wykonawcy robót, stanowiące podstawę dla Zamawiającego o wystąpienie ws. kar umownych, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego) odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych - do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody, - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, - ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zamiennych w zakresie kosztowym i merytorycznym, - obecność Inspektora nadzoru podczas realizacji usług, tj. co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach pracy Wykonawcy robót oraz na każde żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milowka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach