Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego Pruszków ul. Wapienna”

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego Pruszków ul. Wapienna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest NADZÓR INWESTORSKI W PEŁNYM ZAKRESIE NAD REALIZACJĄ ZADANIA „Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego Pruszków ul. Wapienna” Budowa realizowana będzie w II etapach: 1) Etap I a) budowa budynku głównego wraz z wyposażeniem, b) budowa części zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przeniesienie placówki. 2) Etap II a) rozebranie starego budynku ośrodka, b) budowa budynku internatu wraz z wyposażeniem, c) wykonanie ciągów komunikacyjnych i miejsc postojowych, d) budowa placu zabaw, e) budowa boiska wielofunkcyjnego, f) wykonanie terenów zielonych i małej architektury, g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Dokumentację projektową wykonała VITARO Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Świętokrzyskiej 30 lok 63, 00-116 Warszawa Dokumentacja przetargowa budowy SOSW Pruszków ul. Wapienna jest dostępna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/234437 Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 51), a w szczególności: 1) wniesienie uwag do przekazanej dokumentacji technicznej; 2) reprezentowanie Powiatu na budowie; 3) sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, technologią wykonania i montażu określoną przez producenta lub dostawcę materiałów, systemów, elementów budowlanych lub urządzeń; 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych pod kątem ich zgodności z przedmiotem umowy zawartej z wykonawcą; 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych w trakcie realizacji wad; 7) udział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie na przedmiotowe zadanie; 8) kontrola nad prawidłową realizacją zawartych umów pomiędzy powiatem a wykonawcą i podwykonawcami; 9) kontrola realizacji robót w stosunku do przyjętego harmonogramu; 10) sporządzanie rozliczeń rzeczowo-finansowych realizowanych robót; 11) przeprowadzanie odbiorów robót, w tym odbioru końcowego; 12) dokonanie końcowego rozliczenia robót; 13) uzyskanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; Szczegółowy zakres usługi określa projekt umowy stanowiący załącznik nr A do SIWZ. Zamawiający wymaga pobytu inspektora nadzoru w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 4 razy w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 6) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach