Przetargi.pl
,,Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kosowie i na terenie Gminy Wierzbica’’

Gmina Kowala ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
    Kowala
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
    REGON: 67022381800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kosowie i na terenie Gminy Wierzbica’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: pełnieniu wielobranżowego i kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad dostawami i robotami budowlanymi zleconymi Wykonawcy inwestycji pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z budową sieci wodociągowej w m. Kosów gm. Kowala w ramach zadania pn.: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kosowie i na terenie Gminy Wierzbica’’ Inwestycja dofinansowana z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach działania 2.2 Gospodarka Odpadami Komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Projekt nr: POIS.02.02.00-00-0022/18. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski w branżach: • konstrukcyjno-budowlanej; • drogowej, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz w zakresie i w sposób określony w umowie. 3. Obowiązki inspektora nadzoru obejmują w szczególności: • reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli wykonywania robót zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz stosownymi decyzjami o pozwoleniu na budowę; • sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania stosowania materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; • sprawdzenie dokumentów związanych z przekazaniem placu budowy; • sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót: ulegających zakryciu i zanikających; • kontrola budowy co najmniej 2 razy w tygodniu oraz przybycie na budowę lub do siedziby Zamawiającego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy zadania; • rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót; • potwierdzenie gotowości Wykonawcy do odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym zadania; • sprawdzenie i potwierdzenie ilości faktycznie wykonanych robót zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych. Sposób wynagrodzenia w umowie na wykonanie robót budowlanych określony jest jako „ryczałtowy”; • uczestniczenie w próbach technicznych instalacji i urządzeń; • informowanie na bieżąco Zamawiającego o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z harmonogramu robót i terminu realizacji całości zadania; • uczestniczenie w naradach technicznych dotyczących przedmiotowej inwestycji; • kontrola rozliczeń finansowych Wykonawcy robót budowlanych – sprawdzenie obmiarów i kosztorysów powykonawczych poszczególnych etapów, kosztorysu powykonawczego całego zadania oraz robót dodatkowych oraz sprawdzenie należnych im kwot; • uczestniczenie w formalno-prawnym i finansowym rozliczeniu końcowym zadania; • sprawdzanie prawidłowości protokołu odbioru robót oraz faktury pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodności z zawartą umową z wykonawcą; • kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz dokonywanie ich wyceny wstępnej w zakresie umożliwiającym przygotowanie zlecenia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz sprawdzenie wycen dokonywanych przez Wykonawcę; • w przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez Wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie umowy o roboty budowlane; • ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych zgłaszanych przez Wykonawcę; • w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia; • informowanie Zamawiającego o problemach, jakie wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących; • wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; • ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów; • organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą Wykonawca robót, Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp i terminowość wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiający ma prawo żądać zwołania narady w określonym przez siebie terminie; • wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów; • żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego; • przyjęcie od Wykonawcy całościowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji; • wyegzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru końcowego; • bieżąca kontrola kosztów inwestycji i podejmowanie stosownych działań, aby koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone; • udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę, egzekwowanie ich usunięcia i sporządzanie stosownych protokołów. 4. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) oraz zgodnie ze wszystkimi przepisami w tym zakresie. 5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz w projekcie umowy. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 roku, poz. 1040 , z poźn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.2: ppkt 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 3) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7. Osoby fizyczne prowadzący działalność gospodarczą wraz z ofertą składają Klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych – zał. nr 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach