Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Gomunice, Kletnia i Słostowice w Gminie Gomunice

Gmina Gomunice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-545 Gomunice, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6850245, 6842485 , fax. 44 6842468; 6842485 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gomunice
    ul. Armii Krajowej 30
    97-545 Gomunice, woj. łódzkie
    tel. 44 6850245, 6842485, fax. 44 6842468; 6842485 w. 230
    REGON: 59064795400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gomunice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Gomunice, Kletnia i Słostowice w Gminie Gomunice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Gomunice, Kletnia i Słostowice w Gminie Gomunice. 3.2. Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu dla zadania pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach Gomunice, Kletnia i Słostowice w Gminie Gomunice” – dostępna na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.gomunice.pl/ w zakładce gospodarka / przetargi. Szacunkowa wartość nadzorowanej inwestycji wynosi ok. 11.970.000,00 zł brutto. 3.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. obejmował będzie w szczególności: a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 listopada 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z zakresem określonym w art. 25 - 27 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi, wymaganiami Zamawiającego i zasadami wiedzy technicznej, b) reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją techniczną, wnioskiem o dofinansowanie, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności; d) stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Ponadto inspektor nadzoru jest zobowiązany stawić się na budowie na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego. Przybycie na budowę powinno nastąpić najpóźniej następnego dnia roboczego od powiadomienia, w godzinach pracy Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych; e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów i niedopuszczonych do stosowania; f) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń i sprawdzanie kosztorysów robót dodatkowych lub zamiennych; h) żądanie od kierownika budowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie wyrobów, materiałów; i) wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; j) weryfikację dokumentacji powykonawczej; k) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, a także przygotować i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu stosowny protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź robót zaniechanych; l) udział w naradach koordynacyjnych budowy; m) udział w przekazywaniu placu budowy; n) uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia. UWAGA: Jeśli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.4. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 71.24.70.00-1 nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00-9 usługi nadzoru budowlanego 3.5. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty ww. załącznika). 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wypełniony formularz ofertowy. 5. Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach