Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa na rondo istniejącego skrzyżowania ul. Korfantego i ul. Gdańskiej w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową na rondo istniejącego skrzyżowania ul. Korfantego i ul. Gdańskiej w Zabrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 PLN, (słownie: tysiąc pięćset złotych ) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 31.03.2009 r. do 29.04.2009 r. Szcegóły dot.wadium zawarte są w pkt. 8 SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 1.1); B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (Załącznik nr 6) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (Załącznik nr 7), potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wykaz: nie mniej niż 2 nadzorów nad drogowymi robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie o wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. netto każda, których zakres obejmował roboty drogowe, sieci sanitarne i elektryczne w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, odbiorców (Załącznik nr 3) oraz dokumenty (Załączniki nr 3.(1-n)), potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów (Załącznik nr 4), jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1)Koordynator inspektorów nadzoru inspektor nadzoru robót drogowych: kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 2)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych: kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 3)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych: kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 4)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych: kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zał. nr 8 D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1)Koordynator inspektorów nadzoru - inspektor nadzoru robót drogowych: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w specjalności drogowej bez ograniczeń (Załącznik nr 4.(1-n)), -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a), 2)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych telekomunikacyjnych: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń (Załącznik nr 4.(1-n)), -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a); 3)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (Załącznik nr 4.(1-n)), -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a); 4)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych elektrycznych: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń (Załącznik nr 4.(1-n)), -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4.(1-n).a); 5.3.3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument- aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. (Załącznik nr 2.a);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA WINDY W ZSP NR 5
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Rewitalizacja rynku w dzielnicy brzegów w kwartale pomiędzy ulicami Czapli, królowej Jadwigi, Huloka i Hlonda - Budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej przy ul. Witolda Czapli w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji - 3 zadania
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa budynku chlorowni na stację uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Wilkowicach
Dodano: 2016-07-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji c.o., wod. - kan., gazowej dla robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - szkoły
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Budowa parkingu przy ulicy Gwareckiej 31 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-30 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa mostu w ciągu ulicy Piastowskiej w rejonie ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-20 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynku zespołu Szkół Specjalnych nr 4 przy ul. Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-15